Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tis wel hard werken, k heb nu de afgelopen dagen minimaal 5 uur per dag gelopen oid. Is goeie conditietraining iig hahah Hadden zoveel geluk dat het prachtig weer was. dus lekker in de buitenlucht lopen met de paardjes
.

) en daarna een soort zorggroep van 10 kinderen.

sabrina85 schreef:Chasey: wil je Durk een hele dikke knuffel van me geven?! Ik heb hem gekocht toen hij 8 maanden en me ruim 2 1/2 moeten verkopen. Het was toen al een grote knuffelbeer.
Ik vond het leuk te horen dat hij bij de boerskotten staat, aan aandacht geen gebrek!
Zelf begeleid ik het paardrijden voor mensen met een beperking, dus grappig dat Durk het werk nu ook doet!
Ik heb ook een tijdlang vrijwilligerswerk gedaan op een gehandicaptenmanege. Helaas ben ik daar dit jaar mee gestopt, omdat ik ben verhuisd en de afstand helaas te groot is om iedere week te doen. Ik mis het wel enorm en zou het in de toekomst graag weer willen oppakken. Het plezier van de kinderen en volwassenen als ze op het paard zitten, vond ik altijd het mooiste! En werken in de buitenlucht doe ik ook erg graag, lekker het bos in! Chasey schreef:sabrina85 schreef:Chasey: wil je Durk een hele dikke knuffel van me geven?! Ik heb hem gekocht toen hij 8 maanden en me ruim 2 1/2 moeten verkopen. Het was toen al een grote knuffelbeer.
Ik vond het leuk te horen dat hij bij de boerskotten staat, aan aandacht geen gebrek!
Zelf begeleid ik het paardrijden voor mensen met een beperking, dus grappig dat Durk het werk nu ook doet!
He lees je bericht nu pas!! Ja zal durk een knuffel geven. Heb nog een filmpje van durk dat ik met hem buitenritje maak. Is echt een leuke en vooral knappe fjord!