Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:40

@ madeira...nej het lukt (nog ) niet...maar je mag wel op m hyves kijken als je wilt

http://tongpiercingetje.hyves.nl/

staan ook wat fotos op!

ik was bezig met m tinker, hij drukt nu netjes op de fietstoeter... :+ geweldig elke keer als de toet komt drukt ie nog harder, dus dat was de eerste stap. :D

Madeira_

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:43

Bari, mag ik je toevoegen als vriend? Want je profiel is niet zichtbaar voor iedereen. ;(

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:44

@ madeira doe maar! leuk!

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:54

Hoi allemaal............... :D
Met mij gaat het niet zo best nu............ ;(
Gistermorgen een tranen regen, omdat ik opeens zo onzeker was over van alles en nog wat........... :?
Komt door de regressietherapie, die haalt van alles naar boven en mijn emoties staan dan op scherp. ;(
Mijn vriend vangt me dan gelukkig goed op.......... :o
Daarna heerlijk gewandeld in de bossen, maar halverwege had ik al door dat het fout ging, een pijn daarna, ppfffffffffffffffff |(
Eerder als anders een pijnstiller gepakt, want we moesten nog boodschappen doen. :P
's avonds voelde ik me een hele pief en was op de versiertoer........... 8-) :D :o
Mijn vriend had daar niks op tegen, hahahahahahahah :+
Maar............och arme ik..........vanmorgen........ |(
Zat al erg vroeg onder de douche en ben daarna weer teruggekropen in bed...............NA het slikken van de pijnstiller uiteraard.... ;)
Mijn onderrug en heupen doen zo'n pijn, ik zit het beste op mijn bureaustoel, maar als ik opsta, ben ik net een vrouwtje van 80! %)
Het weer werkt ook niet mee, hier in het Noorden was het aan het sneeuwen en nu is het net boven 0 en regent het met tussenpozen.
Blijf maar lekker binnen vandaag! :o

En ik was nog wel zo veel van plan te doen vandaag.............. |( :o :7

Hopelijk gaat het met jullie beter........... :o

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:56

Ach meissie. Sterkte! :(:)
Het is nu gewoon pijnweer. Kou en vocht gaat gewoon niet goed samen.
Nog even doorbijten, het duurt niet zo lang voor het weer lente is :j

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:56

@ gompie...he wat vervelend allemaal zeg! ik hoop het knapt snel weer op hoor! knuff!!! :(:)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:57

@ anya ja dit weer helpt ons niet bepaald de goede kant op, plus dat ik ook suppr chaga word van dat vieze weer. :( ik vind er niets aan.

@ nawamooks, fijn dat je goed thuis bent gekomen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:59

@Gompie, jeetje beterschap meid! ;( :(:)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:07

@ Gompie... He dat zit je ook niet mee zeg! Lekker uitrusten dan he vandaag!

Als ik jullie verhalen zo lees voel ik me bijna schuldig dat ik hier ook post met de dingetjes van mijn zoon van 7. Hij heeft gelukkig geen pijn (behalve dat bepaalde aanrakingen hem pijn doen zoals nagels knippen) en zeker geen moeite met energie. Gisteren van zijn verjaardag lag ie om 22:00 uur pas in bed! Normaal dus om 19:30. maar vanmorgen om 7:30 al wakker hoor en redelijk fit. Vind de beperkingen van mijn zoon soms knap lastig en moeilijk, maar als ik dan jullie verhalen zo hoor... heb ik toch nog erg veel geluk met hem

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:22

@ Zilfstar je moet je niet schuldig voor voelen. Nog gefeliciteerd met je zoontje

@ Gompie Heel veel knuffels en beterchap meis.

Gisteren nog voor ik richting huis ging nog even gereden met Lieuwe. Ging beter dan de dag ervoor. Foto´s volgen nog hihihi.

Ging ervan uit dat ik nu rustig kon rijden. Zonder dat ik iets wilde van hem. Wat dacht je hij liep gelijk in de krul hihihihi. Had geen teugels vast. Mijn vriendin riep vroeger altijd je heb waslijnen, nu ben ik blij dat ik ze wel had zonder erop te letten wat ik deed. hihihi

Maar vanmorgen voelde ik het :o

Toch onbewust dingen gedaan die niet had gehoeven

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:25

@Zilstar: je niet schuldig voelen hoor.......... :P

Wij vinden het leuk om te lezen hoe goed de vorderingen van Stefan met de pony, verlopen. :D
En wij leven ook mee, als je je zorgen maakt............... :o

Iedereen bedankt voor het meeleven, voel me al een stukje beter......... :D 8-) ;)

Heb trouwens van mijn vriend een hele leuke mok gehad met Valentijn, had ie speciaal lopen zoeken.......... :o
Ik drink namelijk graag Cappuccino uit een mok met dikkere rand............ ;)
Er staat op de mok dat vrouwen aantrekkelijker worden na mate ze ouder worden en zo............. :+
Ik ben namelijk 15 jaar ouder, en maak me vaak druk over mijn figuur.............hihihi :+
Hij niet dus............... :P
Lief hè??????????????? :o :o :o

Ik had een mooie kaart gekocht en 2 gedichtjes erin geschreven, een zakje chocoladehartjes, een melkmok met verliefde varkentjes erop en een lekkere aftershavebalsem voor hem............... ;) :D 8-)
Hij wilde mij een e-card sturen, maar de site was overbelast, zei hij................ ;( ;(
Ach............geeft niks, hij is zo al lief genoeg.............. :D 8-) *D

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:32

ik ga snel bijlezen hoor maar heb al vanaf gister visite en het blijft maar komen ....

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:38

Meiden, heb even mijn gezeur opgeschreven ([MW] Ik ben gewoon zo bang..!) sorry dat ik niet zoveel reageer op jullie. Maar zo weten jullie wel de reden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:40

Gompie. Lief is heel wat meer waard dan een kaart. Dus count your blessings.

Madeira: ook sterkte!!

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:45

Madeira_ schreef:
Meiden, heb even mijn gezeur opgeschreven ([MW] Ik ben gewoon zo bang..! (Galblaasoperatie)) sorry dat ik niet zoveel reageer op jullie. Maar zo weten jullie wel de reden.

Meisje toch............NIEMAND vindt dat je zeurt!!!!!!!!!! :n

Het is niet niks als je weer een operatie moet ondergaan! ;(

Veel sterkte toegewenst!!!! :(:)

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:47

Sparky10 schreef:
ik ga snel bijlezen hoor maar heb al vanaf gister visite en het blijft maar komen ....

PROFICIAT!!!

Had niet door dat je jarig was, maar zag je kadootje bij je naam staan............ :o :D 8-)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:48

Dankjulliewel meiden :+:

Ik ben gewoon bang, omdat ik bijna stikte gister en mijn overgeef neigingen ;( ik kan niet meer overgeven, eerst was ik er blij mee, maar je blijft er wel in hangen en als je dan wondjes hebt van je operatie zou dat wel erg pijn doen ;( dinsdag gesprek met anesesist (of hoe je dat ook schrijft) dus toch maar even aangeven...

SPARKY GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD :+:

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:57

@ sparky gefeliciteerd, ik wist het niet! :o

@ madeira, logisch toch dat je bang bent, is niet niets! het komt wel goed meid! :(:) echt wel

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:59

dank dames lees morgen bij

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:12

pfffffffff heb ik weer wat. vanmorgen reageerte een vrouw op mijn australian zadel die ik te koop heb. prijs was oke alles prima alleen het punt is, ze wou eerst passen voor ze betaald. langskomen was geen optie, ze woont 2 uren rijden bij ons vandaan. ik zal hem dan opsturen zei ze, dan betaald ze pas als het past of stuurd hem terug. daar ging ik echter niet op in door slechte ervaringen in het verleden via MP. nu stelde ze voor de helft over te maken en ook voor evtl retourkosten op te komen maar ik weet niet meiden, het zit me niet lekker. ik moet haar zo bellen maar zal eigentlijk liever het hele bedrag willen en als het niet past dan terugstorten...wat nu?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:03

Lekker het hele bedrag laten betalen...mooi niet accepteren voor een deel of helemaal niet. Als het dan niet past of wel dan moet jij nog maar op je geld of je zadel wachten...

Donjaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:11

Madeira_ schreef:
Meiden, heb even mijn gezeur opgeschreven ([MW] Ik ben gewoon zo bang..! (Galblaasoperatie)) sorry dat ik niet zoveel reageer op jullie. Maar zo weten jullie wel de reden.

Vind het echt geen gezeur hoor van je. Het is toch de realiteit. Ik kan me erg goed voorstellen dat je bang bent voor de pijn die je dan waarschijnlijk weer zal hebben.

Heel veel sterkte iig!!!!!

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:32

@Madeira als je ergens bang voor bent, geeft toch niks. Denk dat we allemaal wel ergens bang voor zijn.
Ik ben namelijk ook als de dood voor een operatie.
Je kan het ook bij ons kwijt daarom zijn we hier.

Het is zeker geen gezeur. Gooi het eruit. Misschien kunnen wij je ook tips geven
Het is ook niet niks.

Sterkte meid en hoop dat je hierbij wat geruster bent om het hier neer te zetten.

Bari en ik zijn erg excentriek hihihihi heb ik al gezien. Dus op ons moet je niet letten.
We kunnen heel hard zijn over ons zelf, maar dat is meer zelfbescherming. Dus let daar nou niet op.
Als we je kunnen helpen, dan proberen wij het ook.

Dikke knuf van mij

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:33

@ Bari nee ik zou me daar niet zeker mee voelen
Een stockzadel heeft beperkte maten.
Het zit goed of niet.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:02

juist nawamooks...maar goed ik heb net fotos gezien van haar paard, komt erg in de beurt maar ik zal haar het geld laten overmaken en mocht het niet passen dan wil ik het nog wel terugstorten als het teurgkomt, en onbeschadigt.