Madeira_ schreef:Echt stom, ik zie hier staan ''ik zie nog maar .. procent''
Maar ik zie nog maar 1 en 3 procentdus het klinkt voor mij zeg maar heel veel.
is ook zo madeira.je hebt gelijk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bari schreef:Donjaaaa schreef:IK ben slechtziend (zie nog ong 25% en kijk voornamelijk alleen met mn linkeroog)
Met rijden kan ik heel lastig mede-amazones/ruiters in de bak plaatsen dus ik meld het aan iedereen in de bak en probeer zelf ook goed op te letten. Verder vertrouw ik veel op het paard. Het paard 'kijkt' als het ware voor mij.
Op buitenrid e.d. doe ik veel op mn gehoor.
Als aanpassing heb ik vergrote borden in de bak.
welkom hier! knap dat je zo kan rijden, super!
Bari schreef:Madeira_ schreef:Echt stom, ik zie hier staan ''ik zie nog maar .. procent''
Maar ik zie nog maar 1 en 3 procentdus het klinkt voor mij zeg maar heel veel.
is ook zo madeira.je hebt gelijk!
Madeira_ schreef:Meiden, ik bedoelde het zeker niet beledigdend!
Donjaaaa, echt vervelend dat je zo achteruit bent gegaan. Maar geloof mij; ik zie heel erg weinig en mensen zeggen dat je beter op gevoel kunt rijden dan dat je steeds naar je paardje kijkt![]()
Bari schreef:Madeira_ schreef:Meiden, ik bedoelde het zeker niet beledigdend!
Donjaaaa, echt vervelend dat je zo achteruit bent gegaan. Maar geloof mij; ik zie heel erg weinig en mensen zeggen dat je beter op gevoel kunt rijden dan dat je steeds naar je paardje kijkt![]()
zo is het ook niet aangekomen meis, maak je maar geen druk om hoor, ik voelde me juist weer wat schuldig ten opzichte van jou omdat ik weet dat het ook stukken minder kan.
Madeira_ schreef:Meiden, ik bedoelde het zeker niet beledigdend!