Ik rijd aangepast paard, maar ik heb lichte ADHD...
Dat is dus helemaaal niet erg,, zoalang ik bij mijn sgat Goldy en Oswan ben:D
Ik rijd dus ook met mensen met ADHD en blind...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bari schreef:zo ik ook weer ff terug, hier heerst verveling...bah. kan niks beginnen met mezelf vandaag. draai niet vinden haha. zit een beetje met een vriend, die altijd contact hield en nu ineens hoor ik niets meer. klinkt wel cliche maar is een goede vriend en ik vond hem ook al wat afstandelijk, en ik zit maar te malen wat ik ermee moet, ik realiseer me ook niet wat ik verkeerd heb gedaan...maar goed ik ben het ff weer kwijt maar weet nog steeds niet wat ik ermee moet.
Madeira_ schreef:Welkom Sara!
Bari, geen energie in steken lieverd, hij is je niet waard!
Sparky, weet je al wanneer je komt op onze stal?![]()
Hebben jullie misschien hyves of msn? Vind jullie zo lief/leuk
Donjaaaa schreef:IK ben slechtziend (zie nog ong 25% en kijk voornamelijk alleen met mn linkeroog)
Met rijden kan ik heel lastig mede-amazones/ruiters in de bak plaatsen dus ik meld het aan iedereen in de bak en probeer zelf ook goed op te letten. Verder vertrouw ik veel op het paard. Het paard 'kijkt' als het ware voor mij.
Op buitenrid e.d. doe ik veel op mn gehoor.
Als aanpassing heb ik vergrote borden in de bak.
Nawamooks schreef:@ Bari kan je niet vinden op Hyves![]()
http://kayleigh1.hyves.nl/ dit ben ik
Ik rij zelf met linkeroog 100% en rechteroog 10%.
Kan geen dieptes meer zien, Mijn linkeroog heeft zich in aangepast aan m'n zicht hihihihi.
Alleen schrik ik wel is van een kind die onverwachts van rechts komt en ik zit in m'n scootmobiel.
Dingen die ik moet pakken doe ik op de tast, erg handig als je dan lange nagels heb hihihihi.
en zet het terug zoals ik het wil hebben en het zo weer kan pakken.
Helaas ben ik nog rechts ook
Nawamooks schreef:@ Bari Het schommelt. De koker lijkt dunner en de temp blijft hetzelfde.
Dus hopen maar dat het zo blijft. We weten nu wel dat ooit dit probleem z'n einde is. Het is een lopende tijdbom helaas.
Je weet het gewoon niet.
Hij ziet er verders zo goed uit en hij is erg hard. Geef bijna nooit pijn aan. Als mensen hem zien denken ze echt niet van hij ziet er ziek uit
Dan te bedenken dat we altijd dachten dat Fernando op bijna 27 jarige leeftijd eerst zou gaan. Klinkt heel hard op deze manier
Bari schreef:hallo allemaal
danje wel voor de lieve woorden...nou mijn man heeft minder contcat met hem dan ik, het is een oude rijmaatje van mij, samen toen in een groep gereden en toen ik stopte weer contact via hyves gehad. we hebben een hechte vriendschap, delen veel interesses en ik kan met hem goed praten ook over mijn ziekte. ik had gisteren nog een bericht gestuurd hoe het ging met hem, maar...helaas geen responstja dan ga je toch zoeken naar iets. er zijn weinig mensen in m leven waar ik veel waarde aan hecht maar deze was altijd erg bijzonder voor mij.ik probeer gewoon door te gaan maar vraagt veel energie, ik was vanmiddag dan ook echt op..sorry voor mijn gezannik maar als ik niet een vriend wil verliezen dan is het deze.
kijk, ik ben iemand die moet weten waar ie aantoe is, ik heb duidelijkheid nodig in m kop, anders wordt ik gek. tja met alle gevolgen van dien-MS steekt de kop lekkr weer op en ik baal van mezelf, want ik heb een leuk gezin en een prachtpaardje, en dan gaat mijn energie flut! maar ja, ik heb gewoon erg verdriet omdat ik dit gewoon niet snap. ik weet dat ie het moelijk had met een of andere dingen maar ik was er gewoon altijd als ie dat nodig had en omgekeerd ook. mijn man snapt er ook niets van maar die is heel nuchter, dus ja wat moet ie doen dan he. alleen als het ten koste gaat van mij dan wordt ie echt kwaad. maar kwaad worden schiet niet op. ik denk moet ik nog ff een pb stuuren via hyves maar ik ben ook niet iemand die iemand achteraan loopt. tja, wat te doen? ik weet het niet. het klinkt allemaal zo dom, dat weet ik maar zoals ik al zei, we hebben een heel bijzondere band met elkaar en deze ene persoon wil ik gewoon niet missen in mijn leven. ik was vanmiddag zo moe dat ik dacht ik val ter plekke om. sorry ik lucht ff m hart anders loopt mijn kop over!