Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sara55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:09

Heee !
Ik rijd aangepast paard, maar ik heb lichte ADHD...
Dat is dus helemaaal niet erg,, zoalang ik bij mijn sgat Goldy en Oswan ben:D
Ik rijd dus ook met mensen met ADHD en blind...:D T is wel gezellig duss..

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:24

@ welkom sara!

Anya

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:36

Madeira: wat een ontzettend leuke foto's!
Sara welkom :j

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:26

Sara welkom in het groepje

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:37

welkom sara

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:40

zo ik ook weer ff terug, hier heerst verveling...bah. kan niks beginnen met mezelf vandaag. draai niet vinden haha. zit een beetje met een vriend, die altijd contact hield en nu ineens hoor ik niets meer. klinkt wel cliche maar is een goede vriend en ik vond hem ook al wat afstandelijk, en ik zit maar te malen wat ik ermee moet, ik realiseer me ook niet wat ik verkeerd heb gedaan...maar goed ik ben het ff weer kwijt maar weet nog steeds niet wat ik ermee moet. |(

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:16

Bari schreef:
zo ik ook weer ff terug, hier heerst verveling...bah. kan niks beginnen met mezelf vandaag. draai niet vinden haha. zit een beetje met een vriend, die altijd contact hield en nu ineens hoor ik niets meer. klinkt wel cliche maar is een goede vriend en ik vond hem ook al wat afstandelijk, en ik zit maar te malen wat ik ermee moet, ik realiseer me ook niet wat ik verkeerd heb gedaan...maar goed ik ben het ff weer kwijt maar weet nog steeds niet wat ik ermee moet. |(

Goh Bari, daar moet je je energie niet aan verspillen hoor.......... :o
Als hij echt een vriend is, hoor je weer vanzelf van hem! :D
Waarom zou het aan jou liggen dat hij geen contact meer zoekt? ;)
Laat het even rusten joh, komt goed!!!! :(:)

Ikzelf heb vanmorgen weer een sessie regressietherapie gehad en ik ben een eind gevorderd, merk ik wel........... :D
De therapeute is dan ook erg tevreden, en ik zéker niet minder!!!! *D
Daarna ben ik naar de Knaagdierenopvang in Gieten gereden, die zijn net afgelopen zaterdag daar naar toe verhuisd.
Ik ga daar in het vervolg helpen op dinsdag, leuk hè??? :o

Alleen nu heb ik een gevoel van verdriet om me heen, ik mis mijn vriend........... ;(
Die slaapt thuis, net 6 km van hier af................. :P
Dat moet, anders zeggen ze bij de gemeente dat we samenwonen en dat mag niet!!!!!!!!!!!!! :+
Dan raak ik mijn uitkering kwijt!!!!!!!!!!!!!!! :(

Ik hoop zo dat ik in de WAO kom, dan hebben we niks meer met dit soort regeltjes te maken............. :o :o
Ik ben nu eindelijk op een punt gekomen dat ik weer vertrouwen durf te hebben en wil samenwonen,
en dan kan het niet vanwege het geld en regeltjes van de Sociale Dienst!!! |(
PPPffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:36

@bari hmm indd geen energie aan erspillen mischien zit die zelf wel even in de knoop en ligt het niet aan jou moet je oko niet vanuit gaan ,

@gompie goed man die therapie dan !!
en lekker dat je nu op de dinsdag gaat !

ik heb al een aantal jaar uitkering vanaf 2000 ofzo en martijn en ik wonen samen , maar ja dat mag ook ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:51

Welkom Sara!

Bari, geen energie in steken lieverd, hij is je niet waard! :(:)

Sparky, weet je al wanneer je komt op onze stal? :)

Hebben jullie misschien hyves of msn? Vind jullie zo lief/leuk :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:43

Madeira_ schreef:
Welkom Sara!

Bari, geen energie in steken lieverd, hij is je niet waard! :(:)

Sparky, weet je al wanneer je komt op onze stal? :)

Hebben jullie misschien hyves of msn? Vind jullie zo lief/leuk :D

ja hoor, ik vind je ook wel lief :P
dus je mag wel op mij hyves (en alle andere hier die dat graag willen)

http://sjaandezwaan.hyves.nl/

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:46

@bari: Weet je man niet of er iets is? Mannen onderling zijn vaak ongecompliceerder dan vrouwen.
Dit zijn heel vervelende dingen die je helemaal "gek" kunnen maken. Ik kan nu wel zeggen maak je niet druk maar helaas werkt dat zo in je hoofd niet. Sterkte...

Donjaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:57

IK ben slechtziend (zie nog ong 25% en kijk voornamelijk alleen met mn linkeroog)

Met rijden kan ik heel lastig mede-amazones/ruiters in de bak plaatsen dus ik meld het aan iedereen in de bak en probeer zelf ook goed op te letten. Verder vertrouw ik veel op het paard. Het paard 'kijkt' als het ware voor mij.

Op buitenrid e.d. doe ik veel op mn gehoor.

Als aanpassing heb ik vergrote borden in de bak.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:55

hallo allemaal

danje wel voor de lieve woorden...nou mijn man heeft minder contcat met hem dan ik, het is een oude rijmaatje van mij, samen toen in een groep gereden en toen ik stopte weer contact via hyves gehad. we hebben een hechte vriendschap, delen veel interesses en ik kan met hem goed praten ook over mijn ziekte. ik had gisteren nog een bericht gestuurd hoe het ging met hem, maar...helaas geen respons |( tja dan ga je toch zoeken naar iets. er zijn weinig mensen in m leven waar ik veel waarde aan hecht maar deze was altijd erg bijzonder voor mij.ik probeer gewoon door te gaan maar vraagt veel energie, ik was vanmiddag dan ook echt op..sorry voor mijn gezannik maar als ik niet een vriend wil verliezen dan is het deze. |( kijk, ik ben iemand die moet weten waar ie aantoe is, ik heb duidelijkheid nodig in m kop, anders wordt ik gek. tja met alle gevolgen van dien-MS steekt de kop lekkr weer op en ik baal van mezelf, want ik heb een leuk gezin en een prachtpaardje, en dan gaat mijn energie flut! maar ja, ik heb gewoon erg verdriet omdat ik dit gewoon niet snap. ik weet dat ie het moelijk had met een of andere dingen maar ik was er gewoon altijd als ie dat nodig had en omgekeerd ook. mijn man snapt er ook niets van maar die is heel nuchter, dus ja wat moet ie doen dan he. alleen als het ten koste gaat van mij dan wordt ie echt kwaad. maar kwaad worden schiet niet op. ik denk moet ik nog ff een pb stuuren via hyves maar ik ben ook niet iemand die iemand achteraan loopt. tja, wat te doen? ik weet het niet. het klinkt allemaal zo dom, dat weet ik maar zoals ik al zei, we hebben een heel bijzondere band met elkaar en deze ene persoon wil ik gewoon niet missen in mijn leven. ik was vanmiddag zo moe dat ik dacht ik val ter plekke om. sorry ik lucht ff m hart anders loopt mijn kop over!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:55

Donjaaaa schreef:
IK ben slechtziend (zie nog ong 25% en kijk voornamelijk alleen met mn linkeroog)

Met rijden kan ik heel lastig mede-amazones/ruiters in de bak plaatsen dus ik meld het aan iedereen in de bak en probeer zelf ook goed op te letten. Verder vertrouw ik veel op het paard. Het paard 'kijkt' als het ware voor mij.

Op buitenrid e.d. doe ik veel op mn gehoor.

Als aanpassing heb ik vergrote borden in de bak.

welkom hier! knap dat je zo kan rijden, super!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:57

hiphopje ik kan niet op hyves inloggen zo net om een of ander redenen, maar je mag mij wel toevoegen hoor, zoek maar onder barbara zuidveen ofwel
tongpiercingetje hyves! de rest mag mij ook wel toevoegen! gezellig zo! :P

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:58

Welkom Donjaaaa

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:02

nawamooks, hoe is het met het paardje van je vriendin?

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:09

@ Bari kan je niet vinden op Hyves :o

http://kayleigh1.hyves.nl/ dit ben ik

Ik rij zelf met linkeroog 100% en rechteroog 10%.
Kan geen dieptes meer zien, Mijn linkeroog heeft zich in aangepast aan m'n zicht hihihihi.
Alleen schrik ik wel is van een kind die onverwachts van rechts komt en ik zit in m'n scootmobiel.

Dingen die ik moet pakken doe ik op de tast, erg handig als je dan lange nagels heb hihihihi.
en zet het terug zoals ik het wil hebben en het zo weer kan pakken.

Helaas ben ik nog rechts ook

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:15

@ Bari Het schommelt. De koker lijkt dunner en de temp blijft hetzelfde.

Dus hopen maar dat het zo blijft. We weten nu wel dat ooit dit probleem z'n einde is. Het is een lopende tijdbom helaas.
Je weet het gewoon niet.
Hij ziet er verders zo goed uit en hij is erg hard. Geef bijna nooit pijn aan. Als mensen hem zien denken ze echt niet van hij ziet er ziek uit

Dan te bedenken dat we altijd dachten dat Fernando op bijna 27 jarige leeftijd eerst zou gaan. Klinkt heel hard op deze manier

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:53

Nawamooks schreef:
@ Bari kan je niet vinden op Hyves :o

http://kayleigh1.hyves.nl/ dit ben ik

Ik rij zelf met linkeroog 100% en rechteroog 10%.
Kan geen dieptes meer zien, Mijn linkeroog heeft zich in aangepast aan m'n zicht hihihihi.
Alleen schrik ik wel is van een kind die onverwachts van rechts komt en ik zit in m'n scootmobiel.

Dingen die ik moet pakken doe ik op de tast, erg handig als je dan lange nagels heb hihihihi.
en zet het terug zoals ik het wil hebben en het zo weer kan pakken.

Helaas ben ik nog rechts ook

tunnelzicht? komt me bekend voor! mijn oogzenuw is dusdanig aangetast door de MS dat de dieptes ook niet meer lukken, rechts zie ik zelf ook nog maar ongeveer 12 percent!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:53

Nawamooks schreef:
@ Bari Het schommelt. De koker lijkt dunner en de temp blijft hetzelfde.

Dus hopen maar dat het zo blijft. We weten nu wel dat ooit dit probleem z'n einde is. Het is een lopende tijdbom helaas.
Je weet het gewoon niet.
Hij ziet er verders zo goed uit en hij is erg hard. Geef bijna nooit pijn aan. Als mensen hem zien denken ze echt niet van hij ziet er ziek uit

Dan te bedenken dat we altijd dachten dat Fernando op bijna 27 jarige leeftijd eerst zou gaan. Klinkt heel hard op deze manier

oke dan is dat in elk geval niet een slecht bericht! we blijven duimen hoor!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:30

Echt stom, ik zie hier staan ''ik zie nog maar .. procent''
Maar ik zie nog maar 1 en 3 procent :P dus het klinkt voor mij zeg maar heel veel.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:44

Bari schreef:
hallo allemaal

danje wel voor de lieve woorden...nou mijn man heeft minder contcat met hem dan ik, het is een oude rijmaatje van mij, samen toen in een groep gereden en toen ik stopte weer contact via hyves gehad. we hebben een hechte vriendschap, delen veel interesses en ik kan met hem goed praten ook over mijn ziekte. ik had gisteren nog een bericht gestuurd hoe het ging met hem, maar...helaas geen respons |( tja dan ga je toch zoeken naar iets. er zijn weinig mensen in m leven waar ik veel waarde aan hecht maar deze was altijd erg bijzonder voor mij.ik probeer gewoon door te gaan maar vraagt veel energie, ik was vanmiddag dan ook echt op..sorry voor mijn gezannik maar als ik niet een vriend wil verliezen dan is het deze. |( kijk, ik ben iemand die moet weten waar ie aantoe is, ik heb duidelijkheid nodig in m kop, anders wordt ik gek. tja met alle gevolgen van dien-MS steekt de kop lekkr weer op en ik baal van mezelf, want ik heb een leuk gezin en een prachtpaardje, en dan gaat mijn energie flut! maar ja, ik heb gewoon erg verdriet omdat ik dit gewoon niet snap. ik weet dat ie het moelijk had met een of andere dingen maar ik was er gewoon altijd als ie dat nodig had en omgekeerd ook. mijn man snapt er ook niets van maar die is heel nuchter, dus ja wat moet ie doen dan he. alleen als het ten koste gaat van mij dan wordt ie echt kwaad. maar kwaad worden schiet niet op. ik denk moet ik nog ff een pb stuuren via hyves maar ik ben ook niet iemand die iemand achteraan loopt. tja, wat te doen? ik weet het niet. het klinkt allemaal zo dom, dat weet ik maar zoals ik al zei, we hebben een heel bijzondere band met elkaar en deze ene persoon wil ik gewoon niet missen in mijn leven. ik was vanmiddag zo moe dat ik dacht ik val ter plekke om. sorry ik lucht ff m hart anders loopt mijn kop over!

Meisje toch.............. :(:)
Misschien ligt ie wel met een zware griep in bed.............. |(
Tja, en dan heb je geen zin om aan de PC te gaan zitten denk ik................ :o

Heb je zijn telefoonnummer?? Anders bel je hem toch........... :P

ArianeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:51

Hallo allemaal, ik wil me ook "aanmelden" voor dit topic, ik heb reuma sinds mijn 16e levensjaar. Destijds is mij verteld dat ik het paardrijden mag gaan opgeven een complete shock kun je je voorstellen, uiteindelijk vorig jaar febr de knoop doorgehakt ik heb een eigen paard gekocht mijn super knappe, lieve Amilia Unique een 6 jarige schimmelmerrie 3/4 arabisch volbloed x 1/4 kwpn. Vind het zo fijn om hier te lezen dat jullie ook alles eraan doen om naar je paard te gaan ondanks dat je je rustig moet houden en dat de wil zo zeer aanwezig is om te genieten van elk moment dat je redelijk in je vel zit!
Groet Ariane

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:54

@ gompie nej ik heb al een sms gestuurd, en daar krijg ik geen antwoord op. maar ik ga later gewoon een bericht via hyves sturen. ik zie het wel!

@ welkom ariane

het clubje hier word steeds groter, mooi man