Bari jah hutspot was weer lekker

vraagje wat betaald ieder hier voor stalling en wat heb je ervoor ?
ik sta nu op een stal waar geen toezicht is geen mensen wonen ja er wonen 10 polen die altijd werken zeg maar .
Sta met een vrouwtje uit lelystad ook met fjordje en minishet ..waar ik wel mee buiten kon rijden maar die gaat verhuizen met paardjes naar lelystad is voor haar dichterbij dus logisch ze betaald dan hetzelfde .
Dan staat er nog een paardje waar niet heel veel mee gedaan word nog ..dus daar ga ik dan zowieso niet mee naar buiten ook gezien spark zijn gedrag soms
dan staat er nog een man met twee shets en kwpn die die voor denk de hobby heeft word ook niets mee gedaan .
woensdag komt er een shetje bij met een vrouw en twee kinderen
en per 1 mei als hetgoed is een haflinger
geen uitrij mogellijkheden enkelt langs de weg .. een buitenbak die amper begaanbaar is 9 van de 10 keer alles zelf doen nou dat vind ik dus wel lekker .. en de wei is gewoon nog niet in orde gemaakt en ik weet ook niet wanneer dit gaat gebeuren
betaal 100 voor de stal 40 stro 40 biks 8 benzine om de 2 a 3 dagen het is totaal 16 km met de scooter heen en terug .
kortom rond de 250 euro
nieuwe stal eindlijk mogelijkheid tot wedstrijden , een bos een binnenbak toezicht op de paarden en op mij, en alles is er al klaar ...
ow en we kunnen weer springen
ook 250
maar stal 1 wel heel veel vrijheid