Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komen er nog aan 
ik zal proberen fotos te maken als dat lukt. alleen mijn zadels pasten niet, vet balen dus en heb gisteren een ander zadel opgehaald in een ruitersportzaak, een type Mc leallen, als iemand dat iets zegt. stockzadel en vzh zet ik dus te koop, anders zit ik met zo veel spullen...wel jammer van de stock, dat was altijd een erg fijne zadel, maar helaas te groot, had gehoop dat een medium maat beter zal kunnen maar de zadelmaker raad het helaas af...
Sparky10 schreef:hmm ik heb twee herseninfarcten gehad als gevolg van de SLE en daardoor ook heupprotheses en een knie .
hulpmiddelen hmm nee ik stap op mijn eigen manier op til mijn enne been de stijgbeugel in ..
heb geen gevoel in mijn linkerrhand of gezichtkant .
maar verder gaat alles prima
voorr de protheses heb ikwel met dameszadel gereden omdat ik gewoon de benen niet uit elkaar kreeg .
de les was gaaf, maar...de camera haar acu was leeg...dat was vet balen, dus zaterdag beloof ik dat de fotos alsnog komen,....mijn nederige excuuses!
we hebben schriktraining gedaan, moest met een paraplu lopen en zwaaien en dat ging super goed.toen kwam de paparazzi van de krant om fotos te maken, nou ik was zo zenuwachtig want woensdag barst de bom en staat het dus ook in de krant!
ik hoop dat ik er niet uitzie als een debiel...

je staat er vast leuk op! Wil zo graag foto's zien van jouw geweldige tinker
Nawamooks schreef:dank je Bari
M'n Stesslevel is nu echt sky high. M'n benen voelen zwaar aan.
Probeer rustig te blijven, maar hoe doe je dat
Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's
klinkt heel erg cliche maar probeer beetje rustig te blijven want stressen schiet dus niet op, maar is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk. je zult zien het komt vast wel goed! ik hoop het zo voor jullie want niets erger dan een ziek paardje!hou je ons op de hoogte meid?