Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beetje dromen mag toch wel?;) doerakje schreef:Haha dank je wel greet, nee word niet negatief maar was er over na aan het denken vandaag en bedacht me dat er best wel meer mensen zijn met dit probleem.
Ken laten liggen heb ik ook al aan gedacht maar kan ik hem dat echt leren!?
Iemand ervaring
aerdenhout1 schreef:doerakje schreef:Haha dank je wel greet, nee word niet negatief maar was er over na aan het denken vandaag en bedacht me dat er best wel meer mensen zijn met dit probleem.
Ken laten liggen heb ik ook al aan gedacht maar kan ik hem dat echt leren!?
Iemand ervaring
HIHI..zie het al helemaal voor me......GA AF!!
Misschien heb je hier wel een gat in de markt...moet je alleen nog even een simpele manier vinden om het een paard te leren natuurlijk.
Moet je hem ook nog leren dat ie alleen maar op jou stem reageerd....stel je rijd wedstrijd ( in de Z!!!!) en iemand laat zijn hond liggen...krijg je een heel leuk tafreel!

doerakje schreef:Hahaha dat zou echt heeel grappig zijn!!!
Gaan we een code taal voor ontwikkelen ofzo.. inderdaad het zou leuk zijn om een simpele manier te vinden.
Misschien een egyptenaar inhuren die zijn kameel dat ook heeft geleerd. Of zouden die gewoon een touwtje om zijn benen binden en om trekken?
doerakje schreef:Ik geloof inderdaad dat ik maar voor dat leren liggen ga! Dat lijkt me wel het meest handige. Ik zal morgen mijn veearts bellen om te vragen wat hij er van vind als mijn paard dan dagelijks 2 x door zijn benen moet.
Kan ik dan gewoon een advertentie praten bij commercieel om dat te vragen, of iemand wil helpen?
phormicola schreef:Er zijn al veel goede tips gegeven, dus een beetje als mosterd na de maaltijd: http://www.deblijderuiters.nl/
Ze zitten in Zaandam en van wat ik me herinner toen ik er nog vrijwillger was, is dat ze erg voorop liepen met hun hulpmiddelen en methodes. Misschien kun je ze bellen voor advies?

doerakje schreef:Ja super dank je wel!
Over een tijdje komt er een nieuw zadel en ik denk dat ik dat laat aanmeten door een goede zadelmaker, er zitten wat goede ideen tussen! Dingen waar je anders niet aan zou denken.
Uiteraard moet het er wel fatsoenlijk uitzien omdat ik nog de ambitie heb om hem tot het Z te rijdenbeetje dromen mag toch wel?;)