dan denk je er vast anders over. maar kan me je gedachte goed voorstellen hoor. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan denk je er vast anders over. maar kan me je gedachte goed voorstellen hoor. 

anshrop schreef:Heb het boek liggen, mijn dochtertje is net als zijn zoontje klassiek autist. Heb het nog niet kunnen lezen, te dicht bij het heftige vuur denk ik, misschien komt het nog. Mijn dochtertje heeft bijzonder kontakt met dieren, is dan meer open, meer bij, en ik geloof daadwerkelijk dat deze kinderen op een ander niveau met dieren communiceren. Autisme in de klassieke vorm is een afschuwelijk, wreed en niet te doorgronden monster dat je prachtige mooie knappe gave kind in zijn klauwen houdt, nooit meer loslaat, en het leven van het hele gezin enorm beinvloed, heel soms ten goede, meestal ten kwade.
Maar wat je zegt; beter dan niks!
In verhouding ben ik dus al superavontuurlijk.
Citaat:k kan me voorstellen dat het boek voor jou nog een stuk heftiger is, maar ik vermoed (let op: vermoeden!) dat het je juist hoop kan geven. Klassiek autisme is eigenlijk iets totaal anders dan het autisme waar men tegenwoordig meteen aan denkt en dat het afschuwelijk is kan ik me indenken! Ik wens jou in ieder geval heel veel sterkte om nu en in de toekomst om te gaan met het monster in je dochter! Misschien kom je, net als Rupert Isaacson, op een dag ook een manier tegen om het leven voor je dochtertje en je gezin prettiger en eenvoudiger te maken!
Misschien heb je er iets aan!
Vond t wel een spontane actie van mezelf!
vind het erg leuk om over andere landen te lezen en als ik ergens op vakantie naar toe ga vind ik het heel leuk om vooral veel van de natuur en de gewoontes daar te zien, maar ik ben toch echt liever thuis.. Krijg ook altijd heimwee als ik langer als een week weg ben, mis de dieren en mijn familie dan (ja je leest het goed, eerst de dieren en dan familie
)
)
Huizen bouwen of het land bewerken of ander echt zwaar lichamelijk werk zit er niet in, maar ik heb een lesbevoegdheid om Engels te geven dus dat zou ik natuurlijk zo kunnen doen. Daar is altijd veel vraag naar. Of een educatieproject, of kampen begeleiden voor kinderen uit achterstandswijken, zoiets lijkt me wel heel erg leuk.
Ik zou het prachtig vinden om mee te helpen bij een project waar een combi van mensen en dieren is. Bijvoorbeeld een project met moeilijk opvoedbare jongeren die iets met dieren gaan doen, of een manege voor gehandicapten, of een centrum voor equitherapie. Dit zijn ook de gebieden waar ik ervaring in heb (kinderen met gedragsproblemen, natuureducatie, vrijwilligerswerk met gehandicapten) en ik zou het wel fijn vinden iets te doen dat daar op aansluit.