@ gompie...ik ben ook benieuwd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pruts schreef:Mijn zus is begin december aan haar enkel geopereerd,deze is vastgezet zodat ze niet meer normaal kan stappen .
Normaal zou ze half februari uit de gips gaan en na nog wat revalidatie zal ze proberen om terug op haar paard te stappen.Momenteel word haar paard door een ander gereden zodoende dat ze niet te lang stil staat. Als er iemand ervaring met heeft alle tips zijn welkom.
Bari schreef:@ nawamooks, je komt niet hard over, je bent denk ik heel reel. ik herken veel in je verhaal, mensen behandelen me ook als van suiker, en dat geeft vaak aanleiding tot een afsnauwer bij mij. ik heb nog een vriendin die heeft ook MS maar die is sinds afgelopen jaar ziek en zo snel achteruit, dat ze helemaal niets kunnen doen. dan denk ik weer-ik heb dus best geluk dat het bij mij niet zo snel gaat. ondanks dit wens ik gewoon normaal behandelt te worden.
Citaat:De masseur vond gisteren wel dat alles in mijn schouders en nek goed vast zit, maar dat wist ik al, ik sta ook vaak op met een stevige hoofdpijn en als ik dan even beneden rondgehuppeld heb, is het over!