Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat is zeker een teken van vertrouwen...
die van mij dus vanmiddag voor ik kwam een uitstapje gedaan, was zo onder de draad door en hopp de vrijheid in. de staleigenaar zag hem nog gaan maar meneer zette op galop met de staart omhoog richting de weg, toen kwam hij een fietser tegen maar draaide dus voor zijn neus om, weer terug en dan finaal de bouwakker in...de staleigenaar dus achteraan met een bakkie biks en gelukkig gelukkig was er een sloot aan het einde van die akker dus hij kon niet verder god zij dank anders was ie zo de weg op. Maar alles goed gegaan en meneer weer terug op stal. ik kwam pas later op de middag en hoorde het verhaal toen ik met hem in de binnenbak was. "heeft je paard nog energie" vroeg de man mij en ik hoezo energie...ja hoor ....maar ik dacht al-hoe komt dat paard zoooo vies!
dus een puberstreekje alweer.
leuke hobby hebben wij zeg
Lummel dat het toch is.
.
bij het andere paard achter d'r lopen. Gezellig samen in 1 vak
QueenBeeBee schreef:hahahahah dementerend??![]()
![]()
Mijn merrie haalt altijd rotgeintjes uit... zoals in de stapmolen het hek (met stroom erop) over zich heen laten komen. Gewoon stil staan en hoofd naar beneden.
En daarna op deze manier:bij het andere paard achter d'r lopen. Gezellig samen in 1 vak
![]()

veel plezier