Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:14

bij deze....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:15

hahahaha lekker eigenwijs dus :P :D

Hey bari :wave:

QueenBeeBee

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:15

leuke foto's Bari! :j

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:16

hej QBB *\o/* thnx, ik zal later nog zien of ik andere vind....dat is dus FEIJA, mijn trots!

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:17

Ik kom even melden dat het paardrijden bij de S.A.P. voor 2 of 3 maanden in de ijskast is gezet............. ;(

Het ging niet meer.................ik had telkens verkrampingen en zoveel pijn dat ik dan vrijdags niet kon sporten onder begeleiding van de fysiotherapeute.

Het was het een of het ander, maar het is belangrijker dat ik d.m.v. sporten mijn spieren eerst verstevig............ :o

Ik moest de eerste les van januari verzuimen door de griep en de tweede les werd ik op een groot paard gezet met een erg ruime stap...........ik zat zo mijn spieren aan te spannen om niet te veel met holle rug te komen zitten, dat mijn heupen op slot sloegen en zelfs mijn voeten begonnen te tintelen................ ;( Ik moest afstappen, en kreeg van de masseur te horen dat als ik weer ging rijden, het alleen maar erger zou worden, omdat mijn heupen volgens haar niet goed aanvoelde. De triggerpoints deden dan ook erg veel pijn toen ze die ging behandelen in mijn bovenbillen en heupen............ ;( ;(

Ik was zooooooooooooooo teleurgesteld. :?

Hopelijk gaat het over 2 of 3 maanden beter......................... ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:20

Gompie58 schreef:
Ik kom even melden dat het paardrijden bij de S.A.P. voor 2 of 3 maanden in de ijskast is gezet............. ;(

Het ging niet meer.................ik had telkens verkrampingen en zoveel pijn dat ik dan vrijdags niet kon sporten onder begeleiding van de fysiotherapeute.

Het was het een of het ander, maar het is belangrijker dat ik d.m.v. sporten mijn spieren eerst verstevig............ :o

Ik moest de eerste les van januari verzuimen door de griep en de tweede les werd ik op een groot paard gezet met een erg ruime stap...........ik zat zo mijn spieren aan te spannen om niet te veel met holle rug te komen zitten, dat mijn heupen op slot sloegen en zelfs mijn voeten begonnen te tintelen................ ;( Ik moest afstappen, en kreeg van de masseur te horen dat als ik weer ging rijden, het alleen maar erger zou worden, omdat mijn heupen volgens haar niet goed aanvoelde. De triggerpoints deden dan ook erg veel pijn toen ze die ging behandelen in mijn bovenbillen en heupen............ ;( ;(

Ik was zooooooooooooooo teleurgesteld. :?

Hopelijk gaat het over 2 of 3 maanden beter......................... ;)

Wat vervelend Gompie!
:(:)

heb het misschien effe gemist: wat is SAP?

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Canter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:21

Citaat:
Thermo-ondergoed is nog niet eens zo'n slecht idee. En dan met lange mouwen en lange pijpen (rijbroek vloddert toch al om zijn benen heen, spillepootje hahah) Iemand ideeen waar je dat kan kopen voor een jochie van 122 cm?

Pyamabroek eronder, werkt ook prima. Krijgt mijn zoon van 7 ook, zoals laatst met schaatsen. Zelf heb ik inderdaad bij koude altijd thermo-ondergoed, heerlijk. En als het echt koud is, eerst thermo, dan een gewone broek en dan een skibroek erover. Kan mij het schelen.

Voor koude handen: Ik heb bij de ANWB van die kleine handenwarmertjes gekocht. Heel handig als je handen zo koud zijn dat je ze niet meer warm krijgt (of voeten).

Wat gebeurt er hier veel als ik even weg ben, kan niet overal op reageren..... ;-)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:22

Gompie...wat vervelend zeg...hoop dat het goed komt!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:23

over die handverwarmers moet ik even denken, want ik heb ook altijd koude handen...en voeten! goed ding dus.

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:23

Bari schreef:
hej QBB *\o/* thnx, ik zal later nog zien of ik andere vind....dat is dus FEIJA, mijn trots!

Ja leuk! Tinkies zijn leuk!! :#

_Canter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:24

Hee Gompie, da's balen, maar het komt vast weer goed over een paar maanden, dan is het ook weer lekker voorjaar.
Kan je niet zeggen dat jij echt een ander paard moet hebben omdat dit niet werkt?

Leuke foto's Bari, gaaf paard!!

Zilfstar

Mooi beesie Bari ! ik wil er ook zo 1 !!!!!!

@ QBB: bij de Lidl hebben ze het nu helaas niet. Was er vanmiddag en snuffel altijd rond om te kijken naar dat soort dingen. Maar nu dus niet. Aldi hebben we hier niet. wel ook een Zeeman (iemand ervaring of ze het daar hebben?) en een sportzaak (geen Perry's). ga zo ook MP eens bekijken denk ik.

@ canter: piamabroek! Goed idee. Heb ik in elk geval in huis! (en zoals gezegd ruimte genoeg in de rijbroek)

Goed de koters willen eten dus ik ga koken!

Bari

thnx QBB...ideaal voor mij, vandaag heeft ie geleerd met de zakdoek te zwaaien! ik lag plat voor lachen, dus weer een kunstje bij :D

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:25

Jeetje Gompie wat lastig zeg :(:)

Oh je hebt trouwens ook van die zakjes waar in je kunt knijpen en dan blijven ze een tijdje warm! :j
Of bedoeljij die Canter? :)

Bari

dankje wel zilstar... :D

Gompie58

S.A.P. is Stichting Aangepast Paardrijden in Veendam......... :P

Daar was ik weer na heel veel jaren van niet kunnen paardrijden, voorzichtig begonnen, maar het gaat dus niet........ ;(

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:26

Oh dat zijn leuke dingen Bari, die van mij zie ik dat niet zo snel doen... met haar prinsessengedrag ;)

Heks is het :+
Ze heeft nu verplicht vakantie omdat ik griep heb ^)

Kookse zilfstar!!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:27

Gompie58 schreef:
S.A.P. is Stichting Aangepast Paardrijden in Veendam......... :P

Daar was ik weer na heel veel jaren van niet kunnen paardrijden, voorzichtig begonnen, maar het gaat dus niet........ ;(

Waar komt dat precies door? Sorry dat ik het niet weet als je het al gepost heb, maar ik heb niet alles van iedereen kunnen onthouden met inlezen :o

_Canter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:28

Citaat:
Oh je hebt trouwens ook van die zakjes waar in je kunt knijpen en dan blijven ze een tijdje warm!
Of bedoeljij die Canter?

Ja die bedoel ik!! :D

@Gompie: Echt naar dat het niet lukt, maar geef de moed niet op, misschien lukt het op een andere manier straks wel!!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:29

jongens, even een vraag...heb net een foto van een gaafe rode westernzadel gekregen, boomloos....rijd er van jullie iemand ook op zo een ding? wou het ff weten voor ik aan iets begin. lijkt me goed zitten maar die kleur-knal rood! wauw.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:30

_Canter_ schreef:
Hee Gompie, da's balen, maar het komt vast weer goed over een paar maanden, dan is het ook weer lekker voorjaar.
Kan je niet zeggen dat jij echt een ander paard moet hebben omdat dit niet werkt?

Zou ik ook krijgen, maar de masseur en fysiotherapeut zeggen dat dat nu niet meer helpt..............
Ik moet namelijk op mijn grenzen letten en ik ga er te vaak overheen............. ;(
Zoals gewoonlijk ben ik TE enthousiast geweest..............
Ik had gewoon tot de lente of zomer moeten wachten................... |o

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:31

gompie, herkenbaar dit. ik ben zo ook goed op m neus gegaan. meer van mezelf gevraagt dan ik eigelijk aankan. zijn harde lessen, maar je leert er weer van. ik vind erg voor je... :(:)

_Canter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:33

Te enthousiast....over je grenzen heengaan en dan de prijs moeten betalen, ik denk dat dat voor ons allemaal héél herkenbaar is.

_Canter_

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:34

@Bari, kan je de foto laten zien van dat zadel?