Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gompie58 schreef:Ik kom even melden dat het paardrijden bij de S.A.P. voor 2 of 3 maanden in de ijskast is gezet.............![]()
Het ging niet meer.................ik had telkens verkrampingen en zoveel pijn dat ik dan vrijdags niet kon sporten onder begeleiding van de fysiotherapeute.
Het was het een of het ander, maar het is belangrijker dat ik d.m.v. sporten mijn spieren eerst verstevig............![]()
Ik moest de eerste les van januari verzuimen door de griep en de tweede les werd ik op een groot paard gezet met een erg ruime stap...........ik zat zo mijn spieren aan te spannen om niet te veel met holle rug te komen zitten, dat mijn heupen op slot sloegen en zelfs mijn voeten begonnen te tintelen................Ik moest afstappen, en kreeg van de masseur te horen dat als ik weer ging rijden, het alleen maar erger zou worden, omdat mijn heupen volgens haar niet goed aanvoelde. De triggerpoints deden dan ook erg veel pijn toen ze die ging behandelen in mijn bovenbillen en heupen............
![]()
![]()
Ik was zooooooooooooooo teleurgesteld.![]()
Hopelijk gaat het over 2 of 3 maanden beter.........................
Citaat:Thermo-ondergoed is nog niet eens zo'n slecht idee. En dan met lange mouwen en lange pijpen (rijbroek vloddert toch al om zijn benen heen, spillepootje hahah) Iemand ideeen waar je dat kan kopen voor een jochie van 122 cm?
Gompie58 schreef:S.A.P. is Stichting Aangepast Paardrijden in Veendam.........![]()
Daar was ik weer na heel veel jaren van niet kunnen paardrijden, voorzichtig begonnen, maar het gaat dus niet........
_Canter_ schreef:Hee Gompie, da's balen, maar het komt vast weer goed over een paar maanden, dan is het ook weer lekker voorjaar.
Kan je niet zeggen dat jij echt een ander paard moet hebben omdat dit niet werkt?