Ik zal jullie ondertussen voorstellen aan mijn grote trots. Mijn merrie BlackBerry

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik wil het vanavond eens proberen zonder dat iemand haar vasthoud, dus er gewoon naast staat. Ik wil straks wel zelf op kunnen stappen natuurlijk. Er af is geen probleem.
moonfish13 schreef:Enne, wat heb jij een machtig mooie knol zeg! Dat hebbie best aardig voor elkaar!

QueenBeeBee schreef:Ja en als jullie Heeeeeeel goed kijken zien jullie mijn rechterhand, dat die anders van kleur is en anders qua "houding"![]()
Daarom is die foto toch minder mooi voor mij dan de meeste mensen vinden... iedereen is altijd erg enthousiast over die foto omdat je de chemie tussen mijn en mijn merrie ziet... maar ik heb er toch moeite mee om mijn hand op de foto te zien![]()
Citaat:Ja en als jullie Heeeeeeel goed kijken zien jullie mijn rechterhand, dat die anders van kleur is en anders qua "houding"
Daarom is die foto toch minder mooi voor mij dan de meeste mensen vinden... iedereen is altijd erg enthousiast over die foto omdat je de chemie tussen mijn en mijn merrie ziet... maar ik heb er toch moeite mee om mijn hand op de foto te zien

QueenBeeBee schreef:Oh vooral niet jaloers zijjn Zilfstar... soms is het allemaal geen rozengeur en manenschijn hoor
QueenBeeBee schreef:profiel bekeken, wat een knappe kinders!![]()
Snap dat hij weinig zin heeft met de kou
Maar soms is even doorzetten een goed idee inderdaad als hij er zoveel profijt bij heeft...
QueenBeeBee schreef:oh ja ik kan me voorstellen dat je dan schuldig hebtgevoeld, maar inderdaad je kan er ook niks aan doen dan!![]()
Vind het best een rare vraag eigenlijk, heb je niet liever een "normaal" kind... Het is misschien niet altijd even makkelijk voor jullie, maar daarom is hij toch niet minder dan een "normaal" kind.. of misschien begrijp ik je niet helemaal goed
Ik was bij geboorte een "normaal" kind en nu heb ik alsnog een beperking, dus dat is ook geen garantie![]()
![]()
Kun je niet lekker thermo ondergoed voor hem kopen, dan blijft hij beter warm. Lijkt me ook wel lekker voor zijn spieren
) En dan denken mensen dat met een "normaal" kind het makkelijker is. Normaal in de zin van gedrag. Ze vinden hem dan niet minder, maar wel lastiger. Is soms erg hard hoor als oma (van papa's kant) verzucht dat ze liever had dat ie wat normaler kan doen. Of dat ze hem lastig vind omdat hij graag alles overlegd en precies wil weten hoe en waarom. Of dat we hem beter van zwemmen kunnen halen omdat er na een jaar nog gen schot in zat om A te halen. En HA die heeft ie nu dus wel: onaangepast! Dus het normale A diploma. Zijn juf prees ons daarbij om ons onmetelijke geduld en doorzetting en vooral dat we hem het plezier lieten behouden en niet zijn gaan pushen.Gompie58 schreef:Bij de WIBRA!!!!