Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vlindie schreef:Bij mij net zoals bij Hiphopje. November heb ik een paar gekregen, net in januari weer een paar en wrs. in mei/juni kan ik voor
een volgend paar komen om aan te laten meten. Daarna pas na min. 15 maanden weer. Dus inderdaad 2 paar per jaar was wat
krom uitgelegd. Mijn eigen bijdrage was ook 110 euro. Die ik overigens weer opvoer op m'n belastingopgave!
Fijne avond!

nancyimka schreef:Vlindie schreef:Bij mij net zoals bij Hiphopje. November heb ik een paar gekregen, net in januari weer een paar en wrs. in mei/juni kan ik voor
een volgend paar komen om aan te laten meten. Daarna pas na min. 15 maanden weer. Dus inderdaad 2 paar per jaar was wat
krom uitgelegd. Mijn eigen bijdrage was ook 110 euro. Die ik overigens weer opvoer op m'n belastingopgave!
Fijne avond!
Ik geef echt al mijn bonnen aan de belasting dus dat is het niet. Ik kreeg echt maar een wisselpaar per twee jaar. Dus een jaar niet het andere jaar wel! Of twee jaar ertussen dat weet ik dus niet meer. En dit heb ik van 2 verschillende schoenmakers gehoord. En ook van de zorgverzekering! Ik zit bij zorg en zekerheid. Ben er niet erg blij mee maar zit nu net in een rottijd wan operatie na operatie dus een ander zit niet echt op mij te wachten denk ik!
En idd mijn eigen bijdrage was echt 110 euro
.
. Kijk en wat dat betreft kan ik begrijpen dat ze mij geen 2e paar wilde geven toen. Ik ben nu ook geopereerd en krijg nog drie zware operatie's dus wie weet hoe mijn stand dan is!nancyimka schreef:Ik weet wel dat ik erg dure schoenen heb. 2500,- per paar. Enerzijds kan ik begrijpen dat je maar een paar schoenen per jaar krijgt. Maar aan de andere kant is het natuurlijk niet normaal. Waarom het nou zo duur moet zijn begrijp ik ook niet als ik zie dat het gewoon plastick is waar de schoen mee verstijft is. Er zit dan nog een zool in die mijn voet enigzinds recht zet.
Ik heb er donderdag weer op gelopen wat een ramp. Ik ben ondertussen al weer zo gewent aan mijn easywalkers dat ik op mn schoenen niet meer lopen kan. Kijk en wat dat betreft kan ik begrijpen dat ze mij geen 2e paar wilde geven toen. Ik ben nu ook geopereerd en krijg nog drie zware operatie's dus wie weet hoe mijn stand dan is!
Ik ben blij dat jij wel twee paar mag. Ik was er ook echt van overtuigt dat ik dat ook mocht maar dat bleek dus echt niet waar te zijn! Zo zie je maar waar je op letten moet met je verzekering...
. Mag toch aannemen dat je dat toch uit je
. Maar kun je me eens een link doorgeven, of hier neerzetten, ik heb nl. wel belangstelling.
) een nieuwe knie gekregen in het Radboud ziekenhuis. En nu moet ik mn andere nog laten vervangen. En daarna beginnen ze aan mijn enkels vast zetten. Door ze vast te zetten schuren de kapotte botten niet meer tegen elkaar en moet het minder pijn doen (in praktijk). Of dit ook zo werkt moet de toekomst uitwijzen. Bij sommige helpt het bij andere niet! Maar ondertussen verziekt het mijn leven behoorlijk! Heb er soms helemaal geen zin meer in
[/img]
hiphopje schreef:sjee, ik betaal echt geen 110 euro eigen bijdrage, ik heb nog nagekeken bij CZ en is maar 55 euro !!!
Wij zijn dan wel aanvullend plus huppeldepup verzekerd.
mijn schoenen kosten in totaal ook ruim 2500 euro, maar er zich echt geen plastic in. de binnenschoen is gevormd van een soort heel lichtgewicht purschuim (is het niet, maar ik weet niet hoe het heet, hihi) De rest is echt allemaal leer. Ze wegen bijna niks.
Het ligt denk ik ook aan de schoenmaker, en welke aanpassingen je nodig hebt denk ik?
Ik houd mijn oude zwarte dus voor het paardrijden en werk, en dan heb ik straks twee paar 'zondagse' schoenen. zo'n luxe heb ik nog nooit gehad!
Vlindie schreef:Hoi Nancy!
Zou je deze link; http://www.handy-wijzer.nl/viewproduct.asp?OID=253133 eens willen bekijken of dit
overeenkomt met jouw schoenen?
Volgens mij kom ik hiermee aardig in de richting.
Bedankt nog voor je moeite zover!
Groetjes,
Vlindie

)
!
van voren
van opzij
want dan kan ik ze iedere dag wel twee keer schoonmaken. Een keer als ik met de honden uit geweest ben en een keer als ik van mn paardje vandaan kom. Ik maak ze een keer in de zoveel tijd schoon en dat is als ik naar het ziekenhuis moet of ze zo goor zijn....

. Ze zien er best stoer uit,
. Wat een stom toeval eigenlijk!Citaat:@ Nancy, ze lijken wel wat op die boots welke ik had opgesnort, zie link. Die van jou hebben in ieder geval
een dichte neus. Wel zo handig wanneer je paardje een 'misstap' maakt . Ze zien er best stoer uit,
wat je al schreef, net een skischoen! Hoe geneest je knie?
Tramadol is troep, maar ja..... als het (ff) niet zonder kan. Ik kan niet zonder de oxycontin en de rest van
m'n pillekes. Het zij zo....
. Natte voeten krijg je er wel een beetje in als je bijvoorbeeld door nat gras loopt maar niet als je gewoon in de regen buiten loopt tenminste veel loop ik niet maar als ik er wel eens in loop heb ik nog geen natte voeten gehad.
) ging ik met sprongen vooruit. Ik heb ondertussen al weer 3x gefietst op een home trainer en twee keer op mn paardje gereden. Een keer in de bak en een keer buiten. Ik kan weer veel hebben als ik erop zit. Het scheelt wel dat mijn andere gewrichten nu niet overbelast zijn dan kan ik daar ook iets meer mee hebben.
! Nu ga ik flink voor je duimen dat hij iets passends voor je kan creeëren!
Vlindie schreef:agnes, heb jij dat ook nog steeds?die kleurveranderingen?

Vlindie schreef:@ Agnes; Volgens mij net weer iets voor jou Agnes (ikenindy) om juist een orth.p.manneke voor je te krijgen
met een paardenallergie! Nu ga ik flink voor je duimen dat hij iets passends voor je kan creeëren!