Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 

Marchador schreef:StableEnable : Ik heb daar in principe wel interesse in
Hoe zit dattrouwens bij de mensen die al een brace hebben, werd dat vergoed door de verzekering of dat niet?
Ik ben vandaag bij de fysio geweest die heeft mijn maat opgenomen en verder moest ik voor mezelf even denken of dat ik het bij hun wilde aanschaffen of niet.
Edit: http://www.despil-active.nl/media/Omotrain.jpg
Deze raadde mijn fysio mij aan
Jeetje veel mensen die ook problemen hiermee hebben zeg. Ik ben maandag middag bij de huisarts geweest moet nu via de revalidatie kliniek meer info krijgen over inderdaad ook de speciaal aangemeten braces. Heb hem er eindelijk van kunnen overtuigen dat ik niet zonder rijden kan. Hij zei nu dat als ik hem dan alleen daarvoor gebruik inderdaad niet zo heel erg is. Mijn spier is zowiezo toch al kapot
. Mja heb dus verder nog geen merken of prijzen wacht nog op de brief wanneer ik kan komen.....Ennu ik zou inderdaad ook wel gegevens willen over die arts in arnhem als ze me dan van de revalidatie kliniek niet kunnen of willen helpen ga ik het zeker daar proberen! Ik denk op zich dat ik niet zoveel problemen zou hebben met het rijden met een brace ik rijd echt alleen puur voor mijn plezier dat scheelt natuurlijk ook een hoop. Maar mis het echt zo erg niet meer normaal
Heb mijn paard al 11 jaar 2 x gevallen 1 x keer ruggewervel gebroken en nu dit gedoe met mijn arm doe het wel gelijk 2 keer goed