GvdT schreef:Kennis van mij heeft vorig voorjaar een nieuwe heup gekregen en afgelopen voorjaar heeft hij weer de eerste sgw-wedstrijden gereden.
Hij is een tijd zoet geweest met revalideren maar hij is blij dat hij het gedaan heeft, volgens mij is hij 67 of 68 jaar.
Weet je wat meer over hoe zijn revalidatie is gegaan en hoe hij het ervaren heeft, ben ik erg benieuwd naar. En weet je ook hoe hij het paardrijden weer is begonnen, m.b.t. opstappen/afstappen, eerst alleen stappen draven of meteen alles weer volop. Kun je hiernaar informeren, b.v.d.
. Hij gaat altijd met kerst op wintersport en volgens mij heeft hij er voor hij wegging 1 of 2 keer opgestapt.

. Zij had zich laten helpen in het radboud. Eigenlijk stond ik al op de lijst het was dan ook kiele kiele of ik kon komen voor de oproep hier in het ziekenhuis. Want ik wilde een prothese in mijn enkel en niet een vast gezet gewricht. Ook wilde ze mijn knieen die op zijn opnieuw oprekken zodat hij weer recht kwam te staan en de druk op een ander deel van mijn knie zou komen te staan. Niet prettig dus en een korte oplossing, want de pijn komt vroeg of laat weer terug en moest ik dan weer door die hele molen heen...? In het radboud leek het wel of ik mocht kiezen wat ik wilde. Mijn hele idee was ook hun idee. Mijn knieen vervangen en voor de enkels een oplossing zoeken. Mijn knieen worden vervangen ondertussen was een enkel in het gips gezet om te kijken als ze het gewricht vast zouden zetten of dit zou schelen. Het scheelt dus een heel stuk en ik heb dan dus ook na 5 weken gevraagt of ze allebij de enkels wilde ingipsen sommige verklaarde mij voor gek maar ik kon sinds een jaar weer een beetje uit de voeten! Dus op een gegeven foto's van mijn hele benen laten maken. Een ct scan van de enkels en toen de uitslag kwam na een aantal weken bleek dat mijn enkel zowel het bovenste als onderste gewoon helemaal kapot is. Een prothese kan wel maar dan moet een van de twee nog aardig goed zijn en kunnen bewegen zonder pijn en dit kan dus niet. Ik ga het natuurlijk nog wel een keer aankaarten maar ik denk dat ik toch weer het zelfde antwoord krijg.