Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lique schreef:schijndel ? sorry maar ik zit in steenwijk,dat ligt in de kop van overijssel,beetje te ver weg dus...
Martine_m schreef:Het is idd heel moeilijk om iemand te vinden die ervaring heeft op het gebied van paardrijden met deze kinderen. Ik denk dat je iemand zou moeten hebben met bijvoorbeeld een opleiding equitherapie.
Martine_m schreef:Ik heb zelf stage gelopen op de manege voor gehandicapten in Arhem op Mariendael. Ik weet dat daar ook eigen paarden staan en volgens mij zijn ze blij met alle extra leden. Maar wat ik niet snap is dat ik op de Nieuwe Heuvel in luntere heb gereden en daar reed ook een meisje met spina bifida.. misschien is dat een optie? Het is idd heel moeilijk om iemand te vinden die ervaring heeft op het gebied van paardrijden met deze kinderen. Ik denk dat je iemand zou moeten hebben met bijvoorbeeld een opleiding equitherapie. (er is hier trouwens iemand op bokt die hier mee bezig is.)
Ik zal even de site opzoeken van waar ik stage heb gelopen..
Plaats hem zo!
Hier de site: http://www.mariendael.nl/ kon de site van de manege niet vinden misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Weet overgens niet of dit te ver weg is.