Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jvda schreef:Ik kreeg net het berichtje dat ze naar spoed onderweg zijn. Voor ons een hele opluchting.
Ze zegt zelf heel dankbaar te zijn dat we hebben ingegrepen en zegt dat het inderdaad de slechte kant met haar opging. Ze neemt ons niks kwalijk.
Toch zitten we er maar wat verslagen bij momenteel.
Ayasha schreef:Jvda schreef:Ik zelf heb overal waar ik "vaak alleen" kom (dus zonder mijn man) geïnformeerd dat mijn medicatie lijst en alle nodige nummers en namen i mijn notities van mijn gsm staan en dat mijn gsm nooit met een pincode afgesloten is om die reden. Ik heb in die zelfde notities ook een korte "handleiding" staan voor het geval dat ik een aanval krijg en dat ze in mijn geval meteen de ambulance moeten bellen gezien mijn hart stopt na een paar minuten. (dat is iig helaas tot op heden elke keer het geval geweest. )
Die notitie staat "vast gepint" bovenaan dus zodra je "notities" opent zie je hem staan.
Ik rijd nog gewoon paard omdat ik mijn "waarschuwingen" en triggers ken. Als je die eenmaal kent en je medicatie staat op punt dan kan je soms een aanval laten "passeren" door jezelf tot rust te brengen en bewust adem te halen maar dat is geen garantie. Indien je echt getriggerd bent en de aanval snel op komt heb je niet de kans om dat te doen en sowieso houdt je een snel opkomende aanval niet tegen met "mediteren". Hier thuis ligt ook een papier in mijn medicatie kastje waar alles op staat wat ik neem en hoeveel voor het geval mijn man te veel in paniek zou zijn om in mijn gsm te zoeken. Toen ik op pension stond lag daar in de zadelkamer een papier met dezelfde info voor het geval de pension eigenaresse er niet was.