Als je dan een vriendelijke en eerlijke meid bent, zullen de eigenaren je graag wat extra begeleiding geven!
Mocht je hier in de buurt wonen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
myk_en_shant schreef:Het is misschien niet wat je wil horen, maar eigenaren willen liever geen manegeruiters, helemaal niet die ook nog een extra rugzak mee nemen. Je moet het dan net treffen dat iemand de tijd en energie in iemand wil steken. Daarnaast moet paard en pony er ook geschikt voor zijn en voor 95 % zijn ze dit dus niet. Om geschikte paarden te vinden voor aangepast paardrijden is al heel moeilijk, dus laat staan om een verzorgpaard te vinden die hiervoor geschikt is.
Ik ben in bezit van lespaarden, waar ik lessen mee geef. Dit zijn lespaarden, maar het zijn absoluut geen manegepaarden en een manegeruiter zal er zonder goede begeleiding er niet mee weg kunnen rijden. Dit betekend niet dat ze niet braaf zijn, maar op de correcte manier gereden worden. En om te voorkomen dat het manegepaarden worden, moeten ze ook correct gereden worden. Helaas is het gebleken dat over het algemeen manegeruiters te weinig ervaring hebben om dit te kunnen, vandaar dat ik zelf ook ruiters zoek met meer ervaring.
Dan gaat het mij niet om de persoon zelf, maar over het kunnen.