Paardjes werken toch een beetje als Prozac he

Balen dat je opgenomen bent Bromfiets, hoop dat je er weer snel bovenop komt.
Heb geloof ik dezelfde aandoening als jij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Om naar je knollie te gaan. Of als dat nie mag, een parkeerplaats voor een trailer!
. 

Dus ook een "soort" van meditatie 
Ik probeer ook heel open te zijn over wat ik heb, vooral in mijn eigen topic en dan krijg je toch wel veel steun en goede raad van andere bokkers, zonder dat ze me in het echte leven angst aan kunnen jagen. Snaps?
Ik kan me wel beter voordoen als ik dat ik me voel, maar dat doe ik in het echte leven al. Het is fijn om ergens jezelf te kunnen zijn.
stalone2 schreef:Goed dat je toch gepost hebt! Langzaamaan komer er steeds meer 'uit de kast'!
Voel je je zo belabberd dat je het rijden niet kunt opbrengen, of heeft het een andere reden?

das ook heel belangrijk, alleen jammer van mn schoonouders en schoonzus...maarja.stalone2 schreef:Ja, dat van die paardenmensen herken ik wel. Vaak is het meer: niet banketstaaf, maar doen.
En ook vaak: jij boft maar. De hele dag lekker niksen en een beetje paardrijden! Luxe paard!
Maar waarom dat zo is, weten ze niet. Ik ben volledig afgekeurd en dat zien mensen als een luxe, of als aanstellerij.
Vaak maak ik er dan maar een grapje over: Mijn man verdient het geld, en ik geef het uit!
Overigens heb ik ook een konijn, maar mijn paardje is toch m'n beste vriend!