Erwin89 schreef:Ik heb zelf een autisme. Het syndroom van Asperger. Het is mij altijd verteld door school en andere dingen dat ik geen voertuigen kan besturen. Ik ben zelf naast paarden ook helemaal gek van hakselaars. Van die grote machines om mais en gras mee te hakselen.
Ik wou er erg graag op rijden maar iedereen behalve mn ouders en mn broer die zieden tegen me dat ik het niet kan en ook nooit zou kunnen vanwege mn autisme. Ik trok me er eerst weing van aan maar er kwam een moment dat ik zelf ook dacht dat ik et niet zou kunnen en dan gaat er wat door je heen. Inmiddiels heb ik mijn eigen hakselaar en rij ik op heel veel voertuigen en ook op paard.
Iedereen had het dus mooi fout. Waar ik eigenlijk best wel om kan lachen. Dus vooroordelen moet je niks van aantrekken. soms is het moeilijk maar toch blijven doen. Ik heb een enorme hekel gekregen aan mensen met bepaalde vooroordelen vooral als et gaat om mensen met een beperking of een handicap. Als jij een verzordpaard wil dan moet je dat gewoon doen. Ik denk dat het wel goed is voor jou. Hoop voor je dat et lukt.
ik weet t maarjha this gewoon moeilijk dat mense zo tegen me doen en alles