Daar lijkt het wel op, maar het topic komt weer regelmatig 'bovendrijven' en ik heb een reactie uit de buurt. Dus wie weet....
ponyevita
Geplaatst: 10-08-11 12:22
ik denkw el dat er mensen zijn ./
N_B_N
Geplaatst: 10-08-11 12:39
Ik vind het heel jammer dat ik niet in de buurt woon, anders had ik je graag geholpen. Een beetje stappen door het bos en tot rust komen en zo ook nog eens iemand helpen, wie wilt dat nou niet. Ik hoop dat degene die je nu gevonden hebt nog een lange tijd blijft suc6
De woonplaats (ongeveer) staat in mijn profiel Ik gok dat we 40 km uit elkaar zitten
Dit topic is nu haast een jaar open en met enige regelmaat komt er weer een reactie, maar blijkbaar zijn er geen mensen interesse hebben en in de buurt wonen zoals ik ze in de openingspost zoek.
MerelBormans
Geplaatst: 07-10-11 13:14
Ik denk dat er wel markt voor kan zijn, mits je op de juiste manier zoekt.
Jij kan namelijk bieden dat je (waarschijnlijk een vrij jong) meisje lekker met paarden kan laten omgaan waar ze anders die mogelijkheid niet zouden hebben. Ik denk dat de doelgroep waar je je op kan richten jonge meisjes zijn die het geweldig vinden om met paarden te lopen, ze te poetsen en mooi te maken. Gewoon de aandacht erom heen. Zo te horen is dat iets wat je met je "oude" paard kan bieden.
Niet alleen leuk voor dat paard dus, veel aandacht, maar ook leuk voor het meisje die met hem mag lopen/poetsen enzovoort.
Veel succes, en zet vooral ook een advertentie op marktplaats en hang advertenties in lokale supermarkten e.d. op.