Rugpijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1Olifantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:22

Ik heb het ook (altijd dag en nacht) er gaat gen dag zonder extreeme pijn voorbij! ts erg vervelend en als ik jou was zou ik naar een arts gaan, bij mij is er ruimte tussen mn wervels in rug tot nek en in nek mn spieren verkrampt ondekt en bekenelde spieren in me hele rug, fysio kan de pijn verminderen bij mij (tijdenlijk) maar dit komt terug.

Door de 'gedwongen' houding met dressuur heb ik er meer pijn aan dan met springen! en springen gaat super!
heb een sportarts en coach! helpt super!

Maar zoals er gezegt wordt, laat ff een foto'tje zien en vertel een arts wat er aan de hand is

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 16:07

vaak zijn dan je onderrugspieren onontwikkeld, gewoon omdat je ze niet genoeg gebruikt.
Heb ik ook vaak last van, probeer eens bekkenbodemoefeningen (fysio, gyneacoloog of boekje raadplegen), daarmee kun je heel vaak ook je rugspieren sterker maken. Verder is de fysiotherapeut een goed idee

Jess1989

Re: Rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 16:11

Ik heb ook chronische rugklachten, helemaal onderin mn rug... alleen bij mij is de reden dat ik een gebroken stuitje heb gehad die nooit is opgemerkt in het ziekenhuis en waar ik dus mee door ben blijven lopen.
Sindsdien kan ik ook niet lang zitten ofzo, dan word ik kriegel van de pijn.

Verder zou ik ook even naar de huisarts gaan, die helpt je wel verder.