Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je ooit naar zijn ranch gaat, houd ik me van harte aanbevolen als reismaatje!!

(twee weken later)
*

Nee, ik geef het eerlijk toe, als ik zo'n kans kreeg deed ik het ook, want het is maar niet even fantastisch natuurlijk, om zoiets te mogen doen. Dus ik geef hem groot gelijk hoor, ik vraag me alleen af wat deze manier van 'onderzoek' doen (met de druk om te presteren erachter) doet met hoe je erin staat.
Al is de jongste nu al erg veel veranderd en nog een stuk mooier geworden (t begint nu op een quarter te lijken).
Daarom maak ik reizen van 2-4 weken. Op die manier ben ik inmiddels 4x in India geweest, heb ik Noord Amerika voor een deel gezien en kom ik net terug uit Marokko. Ook Europa heb ik voor een heel groot deel gezien. Ik heb gemerkt dat je zo ontzettend veel leert over jezelf en anderen en de wereld op zich door te reizen. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen!
Voor volgend jaar staat er ook weer een grote reis op het programma... waarheen weet ik nog niet, misschien Costa Rica en Nigaragua... al zijn er zoveel landen waar ik nog heen wil!