allergisch voor hooi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 15:40

beantsje schreef:
Is je vriend ook allergisch voor kuil?

Dat weten we dus niet, want hij gaat nooit mee naar stal. Maar wanneer ik terug kom dan begint ie te niesen, rode ogen en raakt zn huid geirriteerd. Dus omdat die reactie na indirect conract al zo erg is wil hij nooit mee. Die test moeten we idd laten doen, maar vriendlief is verschrikkelijk gemakkelijk met dingen die hij moet doen (lui dus) en is dus nog steeds niet geweest ondanks herhaald aandringen van mij _-:( Ach, we zullen zien hoe het loopt, hij zal er vanzelf wel wat aan gaan doen wanneer het te erg wordt :+ Gelukkig heb ik er geen last van!

Chanelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:04

Ik heb hooikoorts en heb daar gewoon pillen voor, de kans is groot dat je vriend dat ook heeft.
Ik ben allergisch voor gras en bomen, en dus ook hooi en stro. Ik zit elke dag bij mijn pony en daar stikt het ervan en met pillen heb ik weinig tot geen last! Je vriend moet zich laten checken! ;)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 08:42

Chaneltjee, ik ga 'm een schop onder zn kont geven richting de dokter }>

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:51

aggosie,, een paard met hooikoorts! ik denk dat je gewoon met de dierenarts het moet bespreken!
ik deel zn ziekte;):P

sietske_drop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:35

ik zou een allergie test laten doen.
misschien kan je er dan medicijnen voor krijgen.