Rijden met whiplash...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:39

utopie schreef:
Is er niemand die mij hier antwoord op kan geven???????

Hoi Utopie,

Dat hangt er nogal van af. Er zijn gelukkig zat mensen (zie dit topic) die ondanks de whiplash weer kunnen gaan rijden.
Maar helaas lukt dat niet voor iedereen. Ik zelf heb ernstige whiplash en licht hersenletsel overgehouden aan een val van een paard, en ik heb eht wel weer geprobeerd om te rijden, maar zlefs in stap schommelt het teveel voor mijn nek. Ik word dan duizelig en zo dizzy op een paard zitten is geen goede zet. Ook kreeg ik veel pijn in hoofd en nek. Dus voor mij zit het er niet meer in.

Ik hoop voor jou, dat het nog wel bij je verbetert.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:48

Bij mij heeft het wel een tijd geduurd voor ik echt weer kon rijden, zeker tot ik echt weer kon trainen ipv hobbelen.
Doe alles op geleide van je lichaam zou ik je mee willen geven.

Heb zelf ook wel dagen dat rijden echt niet gaat, dus dan ga ik longeren of dagje toiletteren oid..

utopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:14

Dankjewel voor jullie ervaringen.
Zelf heb nog steeds de hoop dat ik toch terug kan op het paard. Ik mis het paardrijden heel erg en zal er alles voor doen om weer te kunnen rijden. Ik denk hierbij wel goed aan mijn eigen gezondheid.
Als het over een hele tijd nog steeds blijkt dat paardrijden niet wil, zal ik hierin toch een keuze moeten maken. Gezondheid gaat wel voor paardrijden. Maar hoop nog steeds dat ik deze beslissing niet hoef te maken :j .