dokter zegt: rijden met kniebrace

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 13:55

Ik heb ook een kniebrace, maar ik rij daar niet mee. Dat ding is ontzettend vervelend! (bij mij toch)
Denk dat je gemakkelijker gaat zijn met een steunverband of een knieband ofzo? nee?
Ik rij met niets om men knieen, belemmerd me alleen maar nog meer.

Caroo__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:33

happyfever schreef:
Ik heb ook een kniebrace, maar ik rij daar niet mee. Dat ding is ontzettend vervelend! (bij mij toch)
Denk dat je gemakkelijker gaat zijn met een steunverband of een knieband ofzo? nee?
Ik rij met niets om men knieen, belemmerd me alleen maar nog meer.

Ik zou een knieband onder het rijden niet aanbevelen, ik heb een zwakke knie, die erg snel overbelast is, waardoor
ik ook vaakn een knieband nodig heb. Maar ik heb al een paar keer geprobeerd ermee te rijden, maar je kan je knie dan niet erg goed buigen en strekken. Bovendien kreeg ik erg op mijn knie schaafwonden door...

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:52

Tja, dat ging nog het beste bij mij.
Alhoewel ik dat niet meer aan doen, door het feit dat ik idd alleen maar minder kan plooien en strekken, en kan het zowiezo al niet meer goed.

sietske_drop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:32

volgens mij kan je daar wel mee rijden.
of je er last van hebt weet ik niet.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:35

ik heb ook een kniebrace en rijd paarden voor mijn werk en heb dat ding niet om, ook al adviseerd mijn arts anders. Kan echt niet met dat ding rijden. Het zit erg vervelend tegen het zadel en uiteraard dan ook tegen het been, vind het een regelrechte ramp!