patpen schreef:Vermoeden is nu toch een hernia. Kom net bij de huisarts vandaan. Uitvalsverschijnselen, krachtverlies, zak door mijn rechterbeen heen, tintelingen. Lig nu op bed (is nog het meest comfortabel) en heb voor 10 dagen morfine voorgeschreven gekregen. Wel een minimale dosering van 2x per dag 5 mg samen met 's morgens 10 mg Diazepam en 's middags 5 mg Diazepam. Geen paardrijden, geen uitstapjes... Komt er nou nooit een eind aan????????
ah wat klote zeg! bah echt niet leuk...heel veel sterkte!
. Kom net bij de huisarts vandaan. Uitvalsverschijnselen, krachtverlies, zak door mijn rechterbeen heen, tintelingen. Lig nu op bed (is nog het meest comfortabel) en heb voor 10 dagen morfine voorgeschreven gekregen. Wel een minimale dosering van 2x per dag 5 mg samen met 's morgens 10 mg Diazepam en 's middags 5 mg Diazepam. Geen paardrijden, geen uitstapjes... Komt er nou nooit een eind aan????????
. Onderrug lijkt ook geblokkeerd te zijn; ik kan niet draaien. Spieren zijn echt wel wat losser geworden maar de pijn in de onderrug blijft gelijk, ondanks de morfine
. Uiteraard ook geen paardrijden voorlopig 

. Maar ik had toch niet gedacht dat je door zoiets sufs als gewoon opstaan van de bank een hernia kunt krijgen... Nou ja, meer dan me in mijn lot schikken kan ik op dit moment ook niet. Alles op een laag pitje dan maar.
Ik merk verbetering
.
. Toch wel handig om enige (para)medische kennis te hebben
. Die OxyContin heeft een vertraagde afgifte en werkt dus 12 uur.
.