Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patpen schreef:Voorlopig gerust gesteld. Kom net bij de HA vandaan: spieren zijn volledig geblokkeerd, geen tekenen van een hernia. Pfff..... Advies qua medicatie: Panadol. Fijn, kan ik niet tegen. Nog wat meer opties, nee, kan ik ook niet tegen. Eventueel een BuTrans pleister? Alsjeblieft niet! Wat een drama de vorige keer die pleister. Dus fysio, beweging en "op karakter" moet het minder worden. Kan weliswaar tot 6 weken duren maar dat maakt me niet zo veel uit. Ik geloof dat het al wat beter wordt nu ik weet dat er geen tekenen van een hernia zijn. Hoezo psychisch
. Misschien vrijdag met paardrijden dat het ook nog wat verder verbeterd. Zo eerst naar de fysio, kijken wat hij verder kan doen.
patpen schreef:Voorlopig gerust gesteld. Kom net bij de HA vandaan: spieren zijn volledig geblokkeerd, geen tekenen van een hernia. Pfff..... Advies qua medicatie: Panadol. Fijn, kan ik niet tegen. Nog wat meer opties, nee, kan ik ook niet tegen. Eventueel een BuTrans pleister? Alsjeblieft niet! Wat een drama de vorige keer die pleister. Dus fysio, beweging en "op karakter" moet het minder worden. Kan weliswaar tot 6 weken duren maar dat maakt me niet zo veel uit. Ik geloof dat het al wat beter wordt nu ik weet dat er geen tekenen van een hernia zijn. Hoezo psychisch
. Misschien vrijdag met paardrijden dat het ook nog wat verder verbeterd. Zo eerst naar de fysio, kijken wat hij verder kan doen.
bertine37 schreef:dry needling? komt dar geen stroom bij kijken?
ik ga over weken weer naar de pijnkliniek. niet veel gereden helaas. mijn lieve paardje heeft ook pijn. we zijn lotgenoten
patpen schreef:bertine37 schreef:dry needling? komt dar geen stroom bij kijken?
ik ga over weken weer naar de pijnkliniek. niet veel gereden helaas. mijn lieve paardje heeft ook pijn. we zijn lotgenoten
Nee, geen stroom. Het is relatief nieuw hier in Nederland deze behandeling. Met een heel klein naaldje (zal wel hetzelfde soort naaldje zijn als bij acupunctuur) wordt er in de knoop van een spier geprikt. Even "wiebelen" en dan gaat de naald er meteen weer uit. Je merkt direct verschil! Als het goed gedaan wordt, kan de zenuw bij die spier warm worden en het kan gaan tintelen. Dat is alleen maar een goed teken en is heel snel weer over. Nog niet heel veel fysiotherapeuten passen deze behandeling toe. Wat ik heb begrepen zijn er 3 opleidingen en 1 daarvan is niet zo goed (laat ik het netjes zeggen). Fysio's opgeleid in Amsterdam voor Dry Needling zijn de beste.
http://www.dryneedling.nl/pages/documen ... ienten.php