Inèske schreef:Hoikes
ik vraag me af wie er paardrijd, ondanks een beperking...
Misschien een rare vraag, maar zou ik mogen weten wat uw beperking is en welke oplossingen je hebt? Ook enkele foto's lijkt me leuk
Niet om te gebruiken hoor (daar vraag ik wel toestemming voor) maar ik zou graag iets uitbouwen voor mensen met een (fysieke) beperking die hun hobby (paardrijden) terug willen opnemen.
En omdat ik me er veel kan bij voorstellen, maar in de praktijk zo weinig voorbeelden vind, vraag ik langs deze weg wat steun...
(als u het niet publiek wilt maken, dan is een persoonlijk berichtje ook tof hoor)
groetjes
ik wil best fotos maaken van mn oplossingen hoor en je die stuuren zet ze ook nog wel op bokt maak me niks uit en anders vraag ik wel of ze t filmen ik ben zeer stijf in me rug door dat er 2 wervels vast zitten met n plaatje dat kan soms door trekken naar mn beenen waardoor ik bv met me teenen door de beugel glij tijdends galop soms n seconde soms langer voor dat ik het kan corigeren
denk dat het voor de ervaren rijders er uit ziet of ik voor t eerst op n paard zit
ik kan dus ook niet ff bukken bij n paard voor zn hoef schoon te maaken ik kniel en lig zn voet op mn been..........ik kan niet voet vast houden en bukken jep heel ff........maar als de hoef echt vies is mot ik gaan staan tussen door heb daarom ook n paard wat ouder is en veel gewent
spierpijn heb ik altijd wel maar bij diverse dingen komt dat boven
jij stapt bv binnen minuut op je paard ik doe daar 5 minuten over maar ja.............zit ik dr mee?? nee
kijken mensen lijp?raar stomme praat? JA zit ik dr mee? NEE