Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Is het wat om KNHS, aangepaste sport te gaan rijden?
Dan mag je met aanpassingen meedoen met de reguliere wedstrijden. Van te voren wordt jury op de hoogte gesteld van je aanpassingen.
Een vriendin rijdt in Grade 1, en ik in Grade 4.(in de M2)
patpen schreef:![]()
![]()
Paardrijden doet mij ook veel goed. Het is de enige avond dat ik pijnvrij ben. Moe, maar pijnvrij! Daarom baal ik een beetje dat de manege nu 3 weken dicht is vanwege vakantie
Ben benieuwd naar jouw ervaring met de TENS. Je laat dat toch nog wel weten????
Hopke89 schreef:Ze houden er bij mij rekening mee gelukkig. Ik mocht mijn lespaardje hier neerzetten als iedereen daarmee akkoord was. Dat is gelukt, dus ik kan in de vakantie fijn doorgaan met rijden
ievie schreef:Lammie, ik ben heel benieuwd wat je tens gaat doen! Hoop dat je wat minder pijn krijgt.. En wat gaaf, dat je weer mag paardrijden. Wel goed aangegeven he, waar je grenzen liggen! ZOu wel fijn zijn als het paardrijden dubbel zijn werk doet: betere lichamelijke gesteldheid en genieten van het rijden!
Lante, welkom in dit topic! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het doet als je wedstrijden rijdt. Heb je een dispensatiepas/ rijd je aangepast, of rijd je regulier?
Claudia78 schreef:Hey jouw hier boven mij...Ik ben jou eerder tegen gekomen...Koffie?![]()
Weet jij dan ook wat voor zadels dat zijn? Of waar je daarover gehoord hebt?
patpen schreef:Oké, dat is dan ook weer anders![]()
Ik kreeg een pakket thuis afgeleverd dat ik mee moest nemen naar het zkh. In het pakket zaten verschillende soorten en formaten plakkers (testpakket zeg maar), 2 setjes kabels, bestelformulier, 2 oplaadbare batterijen + oplader.
Het kan een beetje raar aanvoelen in het begin; bij mij tintelde het soms maar dat kwam eigenlijk omdat ik hem te hard had staan. Pulse vond ik altijd wel lekker want dat was er veel afwisseling in sterkte! In de winter is zo'n apparaat makkelijk onder je kleding weg te werken, in de zomer wat lastiger... Ik had de plakkers in mijn nek, draadje onder de kleding, kastje aan je broek, en niemand die het zag
. Totdat iemand even mijn nek wilde masseren; deed bij allebei pijn!!!
Maar inderdaad: gewoon uit gaan proberen. Geen 2 mensen reageren gelijk op een behandeling. Je ziet het maar met die blokkade! Bij de 1 werkt het wel, bij de ander niet. Waarom? Wie zal het zeggen.
Ik weet niet hoe je aan nieuwe plakkers kan komen. Misschien via de poli? Het kan zijn dat ze die dingen ingekocht hebben en uitlenen aan patiënten. Er is ook speciale gel om lijmresten af te vegen en lijm als de plakkers niet goed blijven zitten. En speciale losse pleister die je overal voor kunt gebruiken, het is een soort tape (dat is bij mij de enige pleister die ik verdraag!).
Edit: gebruik je glucosamine? Daar hoor je ook de meest wilde verhalen over, maar ik gebruik het nu bijna 2 jaar (de uitgebreide met vitamine C en MSM). Nee, mijn klachten zijn niet verdwenen maar ik beweeg wel iets soepeler daardoor. Kan het direct merken als ik het een keer oversla. Ik koop het gewoon los (eigen merk Kruidvat) en gebruik van beide maar 1 tablet per dag dus niet de aanbevolen dosering van 2 tabletten.