bertine37 schreef:phoe.... jullie hebben ook wat meegemaakt allemaal hoor jeetje.
Ik ben al even niet in dit topic geweest. lig nog steeds op de bank te dromen van mijn eigen paard. Zit nog onder de morfine en diazepam en heb vandaag gehoord dat mijn nekhernia operatie een failure is geweest en dat dit dus een gevolg is van de operatie.... fijn, daar zit je dan. ( mijn nekprothese drukt andere zenuwen in de knel). Jullie wekken mijn interesse omdat vandaag gesproken is over een pijnblokkade en ik daar nu ook wel meer over wil weten. Ik hoop op een pijnvrije zomer.
Mijn eigen eerste paard staat nl. voor de deur. zooooo spannend ! ( misschien morgen al) en ook al heb ik pijn. Even paardengeur opsnuiven geeft me zoveel energie !
Ik wens iedereen veel sterkte !
Als je vragen hebt over de Zenuwblokkade met medicijnen die worden ingespoten dan mag je ze gerust stellen, over die met stroom kan ik je pas volgende week beantwoorden.
.
. Daardoor komen de bewegingen en warmte beter door. Maar mijn zit is wel verbeterd; door alleen een BBP met voorsingel te gebruiken waar beugels aan bevestigd zijn, zit je eigenlijk niet goed met je benen. Met het bontzadel zitten de beugels op de gebruikelijke plaats en zit je gewoon beter.
. Bij de poli waar ik onder behandeling was, werd een TENS aangevraagd en zodra je die ontvangen had, moest je daarmee naar het spreekuur komen. Dan stelde de arts het apparaat in op de juiste frequentie.
. Waarschijnlijk oververmoeid want alles doet zeer. En dat kan ik dus nét deze week niet gebruiken... Vanavond spelen met de fanfare, morgen moet de kater opnieuw geopereerd worden (7 weken geleden aangereden, fractuur bovenbeen, 2 pinnen erin. Breuk is goed genezen maar maandag op controle met foto's bleek dat de knieschijf volledig verschoven is. Morgen dus de knieschijf weer op de goede plek laten zetten.), zaterdag is de demonstratie van het carrousel rijden (donderdag, vrijdag én zaterdag dus rijden). Ben wel vrij van het werk t/m maandag maar ben bekaf. Lig soms 's avonds al om 1930 op bed. Kom ook niet aan hobby's toe
Toen ik uitgeput in zijn wei ging liggen, kwam hij naast me liggen. Geweldig he ?

en gebruik nu volop tramadol met ibuprofen en dat haalt dan alleen de scherpste randjes eraf...ben bang dat het voor mij de tens behandeling gaat worden en hoop dat deze dan wel voldoende helpt... 
Met grote kans op veel ziekte dagen ivm veel pijn en stoned rond lopen.
Nooit gehoord van verkeersveiligheid geloof ik. Mijn oom is bus chauffeur en die vraagt zich af of deze man wel spoort, een kennis is taxi chauffeur en die lag dubbel van het lachen. Zegt genoeg