Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en in mijn rug en schouders.

QueenBeeBee schreef:thx meiden, ja het was een heftige tijd... ongeluk gebeurde ook nog eens in het buitenland. Maar goed ik kan weer paardrijden, dat is heel belangrijk voor me
Bari schreef:@ anya...![]()
queenbeebee wat naar zeg! ik hoop dat je wel meteen goede zorg hebt gehad!
wel redelijk... mijn ouders waren godzijdank mee op vakantie! Die hebben eerste hulp geboden, mijn moeder en broer. In het ZH op kreta hebben ze het enkel dicht genaaid... een week later ben ik in het AMC nogmaals geopereerd en hebben ze alles proberen te repareren in mijn arm. o.a. een bleodvat uit mijn been gehaald

dom he.
Bari schreef:ja erover praten kan moelijk wezen al helemaal als je zo ineens door een naar gebeuren beperkt raakt. ik heb haast 6 jaar MS en het gaat heel geleidelijk achteruit, dus ik had tijd zat, om met die gedachte te proberen te leven, maar tot op zekere hoogte he. ik kan hier bvb heel goed over praten maar bvb met mijn beste vriend, daar lukt dat niet. het staat dan zo dichtbij, dat ik mezelf soms ook nog schaam...dom he.