het lijkt of ze zelf dit topic is vergeten ofzo.
dus tja, je kunt aanraden wat je wilt, maar denk niet dat ze dit leest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lienek schreef:Een camarque.
Hebben a. heerlijke zadels (oke die moet je wel kopen)
B ze zijn heel goed alleen te rijden
C heel verkeersmak
D verschikkelijk lief
E ook leuk voor kleine kinderen
F niet een grote stokmaat (max 1.50)
G niet bekend in nederland en daarom uniek.
heb ik je al overtuigd?
lovelietje schreef:Lienek schreef:Een camarque.
Hebben a. heerlijke zadels (oke die moet je wel kopen)
B ze zijn heel goed alleen te rijden
C heel verkeersmak
D verschikkelijk lief
E ook leuk voor kleine kinderen
F niet een grote stokmaat (max 1.50)
G niet bekend in nederland en daarom uniek.
heb ik je al overtuigd?
max. 1.50 en daar moet een vrouw van 1.70 en ongeveer 70 kilo op gaan rijden???
Sorry maar dat zie ik nog niet echt zitten....qua lengtes.
Ik zou zelf voor een tinker gaan. Helemaal als je 2 a 3 keer wilt rijden, en mocht je
een keer last van je spieren hebben, nog minder. Dan zijn tinkers ideaal. Zijn super
lief met kinderen en zijn de heel rustig. Zijn ooit met een vrouw op vakantie geweest
die haar paard was drachtig en had daarom een 'leen paardje' mee van een vriendin.
Dit was een tinker en er was mega lang niet op gereden. Ze stapte er zo op en ging
met ons mee op buitenrit....niks aan het handje:D
Olijkje schreef:dier10002 schreef:ik zou een haflinger doen!!
nee.. als je al twintig jaar niet gereden hebt..
Haflingers kunnen zo koppig en eigenwijs zijn, ik heb daar zoveel mee afgezien, en ik weet niet precies maar ik denk dat ze een pony nodig heeft waarbij ze niet al te veel hoeft op te treden.
wollie27 schreef:hoi,
ik zou zeker niet voor de haflinger en fjord gaan niet geschilkt voor jou maar zeker de kinderen niet.
een hele brave tinker zou kunnen maar ik zou ook voor de ijslander of een new forest gaan dat gaat zeker goed lukken.

lautje18 schreef:wollie27 schreef:hoi,
ik zou zeker niet voor de haflinger en fjord gaan niet geschilkt voor jou maar zeker de kinderen niet.
een hele brave tinker zou kunnen maar ik zou ook voor de ijslander of een new forest gaan dat gaat zeker goed lukken.
een fjort is juist beeter voor een kind van 7 of 5 op te zetten een tinker kan juist niet veel te sterk!