Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke29 schreef:Aikon, jammer dat een andere pensionstalling niet kan, zou heel wat schelen voor jou, maar de kosten wegen ook zwaar, logisch!
Afkeuren zal een hele kluif worden, UWV keurt nog alleen 100% af als je opgenomen bent in een psychiatrisch ziekenhuis of bijna met twee benen in 't graf staat (klinkt cru hoor, maar dat vertelde mijn bedrijfsarts destijds, die wilde mij ook 100% laten afkeuren). Ben nu nét onder de grens (op een 0.5% na) afgekeurd, heb een waslijst met wat ik niet mag en hoeveel uur ik wel wat mag doen: vindt daarmee maar 's een baan, dus niet! Krijg nu pijnbestrijding in het ziekenhuis, zodat ik in elk geval weer energie krijg doordat de pijn wordt weggenomen, maar de beperking blijft wel, dus je moet toch altijd daarmee rekening houden.
Lammie, foei toch, pijnstillers innemen! Waar zijn die dingen nou voor, als je pijn hebt, heb je recht op een pijnstiller (dat is mij verteld in de pijnpoli), teveel is niet goed, maar kwel jezelf niet door pijn te hebben, of je moet gewoon nog teveel hebben gedaan terwijl dat nog niet kan/mag... Klinkt hard misschien, maar ben ondertussen een "ouwe rot in 't vak"..
R.X. kan me voorstellen dat je angst hebt ontwikkeld, met eerst lekker rondtutten en een goede instructeur ben ik ook weer over m'n angst gekomen, als jij je pown vertrouwd komt 't allemaal wel weer goed, rustig opbouwen en op je eigen tempo opbouwen, niets moet!!
aikon schreef:Iedereen een goed en pijn vrij jaar toe gewenst.
Lammie ik kom niet met 6 paracetamol de dag door, ik zit aan de tramadol (iets lichter dan morfine) en dat 2x/dag. Anders weet ik van de pijn niet waar ik het zoeken moet, zelfs 2 is soms te weinig. Ben hier door suf en moe (slaap 10 á 12 uur/dag) en duizelig, de hele dag. Ik mag niet meer auto rijdenen niet met machienes werken.
Op mijn computerscherm (tv) is de tekst vaak wazig of niet goed leesbaar. (mijn scherm is schoon! daar licht het niet aan) Komt door pijnstillers. Het is wel heel vermoeiend om met computertje te werken. Dus geen werk met computers
![]()
Grensen zijn altijd moeilijk, vooral bij paarden mensen.heb ik gemerkt.
R.X. ik hoop dat je hulp vind voor jou en je pony