Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:om die "aandrang" problemen moest ik weer aan mezelf denken, alleen bij mij geen tena, maar door mijn ziekte van crohn, de andere kant!
ik race wel snel naar de wc, maar geeft ook winderigheid (je weet nooit wat er komt,verrassing dus)
had ooit eens springles....mijn paard zet flink af voor de sprong.....pppppffffffff ontsnapte een wind!
erg genantkon wel door de grond zakken.
nu lach ik erom!
hiphopje schreef:ik ben ook western gaan rijden, en dat bevalt me stukken beter en gaat lichamelijk ook veel beter dan dat 'deftige' dressuur.
en ik rijd lekker op MIJN manier, voor mijn PLEZIER
happytime schreef:om die "aandrang" problemen moest ik weer aan mezelf denken, alleen bij mij geen tena, maar door mijn ziekte van crohn, de andere kant!
ik race wel snel naar de wc, maar geeft ook winderigheid (je weet nooit wat er komt,verrassing dus)
had ooit eens springles....mijn paard zet flink af voor de sprong.....pppppffffffff ontsnapte een wind!
erg genantkon wel door de grond zakken.
nu lach ik erom!
Anya schreef:Ik heb een beperking. Als gevolg van chronische ziekte van lyme doen mijn spieren niet meer wat ze zouden moeten doen. Ik heb in eerste instantie gewoon dressuur gereden. Ik had een ontheffing voor lichtrijden in de b en de l. die is nu verdwenen, want de KNHS heeft zijn richtlijnen aangepast en ik zou me moeten laten keuren door hun keuringsarts (kosten mag ik zelf betalen). In de tussentijd ben ik western gaan rijden. Het zadel zit fijner en de rijstijl past beter bij mijn beperkingen.
Al met al gaat het wel goed. Er zijn dagen dat ik niet kan rijden, maar ook dagen dat het heel goed gaat. En mijn paarden houden me wel fit op die dagen.