dochterlief gaat woensdagochtend met me mee als ik mijn eerste kennismaking ga doen op een quarterhorse.
ik zal haar de digi in de handen duwen, oke?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hiphopje schreef:het lijkt me ook totaal iets anders dan het gewone engels rijden.

hiphopje schreef:het lijkt me ook totaal iets anders dan het gewone engels rijden.
ikenindi schreef:kun je niet beter morgen gaan, dan schijnt het zonnetje weerja doe dat maar
leuk
ik ga vandaag als t goed is samen met iemand naar indi die hele mooie foto`s kan maken. zal es vragen of ze camera mee wil nemen:P
ikenindi schreef:hiphopje schreef:het lijkt me ook totaal iets anders dan het gewone engels rijden.
is ook heel anders, maar ik vond t veeeeeeeeeeel lekkerder zitten. heb zelf ook westernzadel

ze moet vandaag en morgen nog wormenkuur hebben (ik geef geen spuit, maar vloeibare zooi die ze 3 dagen achter elkaar moet hebben)...

ikenindi schreef:wat leuk dat ze dat zo belonen!

(in context met rijden: en niet andersom, je doet er zoveel voor dat hij best een uurtje kan luisteren
)
kijken of het gaat lukken, ga lekker wel met eigen paard.
) 
)
, nee bij mij is het volgens mij de luchtvochtigheid (in de woestijn had ik nergens last van
dus heb al zoiets anders emigreer ik naar amerika
) ladypaard schreef:@ hiphopje, kun je mischien een duidelijke foto laten zien hoe dat postelastiekje zit? heb een spastisch meisje dat ik les geef en die beugel schiet ook vaak van haar voet.

net alsof je dit al jaaaaren doet (vind ik
).
vooral aan de voorkant.
alleen met crossen is ze iets te sterk geworden waardoor je dubbel wordt teruggefloten, maja, 

dus ben helemaal blij!