Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
winnitou schreef:Ik gebruik een houtentrappetje wat mijn broertje ooit gemaakt heeft. maar ik denk dat ik hem maar lief ga aankijken om een hoger te maken. Of moet meteen maar naar de manege eigenaar gaan en vragen of zij iets kunnen creeeren. er zijn er namelijk meer die met opstapjes er op komen.
Ik heb nu dus een boven EN onderkast. Onder doe ik mn zadel en boven de dagenlijkse spullentjes waar ik gewoon staant bij kan. Nu had ik daar het krukje niet meer nodig en stond hij eigenlijk als zitje bij de bak. Op een gegeven moment ging het opstappen gewoon steeds moeilijker en ben ik begonnen met dit krukje. Soms heb ik echt ruzie gehad met Imka ik ben nogal een muts blijf heel lang twijfelen en gaf haar de tijd om weg te lopen. Maar nu staat ze netjes stil naast het krukje, je moet niet vragen hoe ik op het krukje kom maar het lukt en ik kom zo ook makkelijk op Imka maar ja die is idd ook niet zo groot als jou paardje als ik het zo lees
Citaat:@nancyimka, de plek om te spuiten moet je wel afwisselen, niet steeds op dezelfde plek prikken.
Ik heb nog 2 spuiten in de doos liggen, Volgens mij hebben ze er een tekort in gedaan maar daar zul je mij niet over horen. Ik vind het niet erg om te prikken maar ben steeds bang dat ik het vergeet. Had uit voorzorg boven en beneden spuiten liggen.
@nancyimka, de plek om te spuiten moet je wel afwisselen, niet steeds op dezelfde plek prikken.
Ik heb nog 2 spuiten in de doos liggen, Volgens mij hebben ze er een tekort in gedaan maar daar zul je mij niet over horen. Ik vind het niet erg om te prikken maar ben steeds bang dat ik het vergeet. Had uit voorzorg boven en beneden spuiten liggen.
Citaat:Ik ga donderdagochtend weer naar de manege, Word opgehaald. kan ik lekker weer even mijn mannetje vertroetelen. Eigenlijk zou ik wel even op een paard willen zitten, gewoon om te ervaren hoe het voelt. Alleen nog niet verstandig om op te stappen dus ik zal me inhouden.
Wel alleen in huis maar toch het is weer een stapje in de goeie richting. Ook mag ik het lopen met de honden op gaan bouwen naar 2 rondjes per dag als ik het redt met mn enkels. Ik was helemaal trots! Ik ben meteen mn tweede rondje gegaan gister. Alleen toen nog naar mn paardje daar natuurlijk gestaan en merk nu dat mn enkels gevoelig gaan worden
daar had hij mij al voor gewaarschuwd. winnitou schreef:Sinds gisteren mag ik met 1 kruk in huis, (buiten met 2).
Napoleon vond mijn krukken nou niet een bepaald succes donderdag. Toen ik ze wegzette kwam hij wel meteen naar me toe met zijn hoofd. Hou het er maar op dat dit komt door de kleur van de krukken (blauw metalic).
Ik voel m'n been iedere dag sterker worden.
Heb in de keuken een zadelkruk staan. Ga daar nu regelmatig opzitten, kan ik vast wennen. Voel m'n heup niet. Ben heel benieuwd hoe anders het zal zitten op de rug van een paard met de heupprothese
. Ik moet buiten ook nog met twee krukken lopen maar ja dat vind ik zelf ook prettiger dan loop je toch verder als binnen!
Citaat:En jij nancyimka?
Ik ben nu van de spuiten af, ook overdag gebruik ik i.p. geen pijnstillers meer. ('s nacht nog wel).
winnitou schreef:Dat is erg vervelend dat het zo lang moet duren. Neem eens contact op met je verzekering. Misschien kunnen zij iets voor je betekenen. hoor het de laatste tijd wel vaker dat via bemiddeling van de verzekering op eens iets wel sneller kan of een afspraak toch eerder kan plaatsvinden.
.
hij zei dat de reuma weer actief was en mn knie er ook bij betrokken is.
) En gister kon ik ineens zo terecht bij een colega van de jong.
Dus ik hoop op een hele snelle verbetering
Op naar mn volgende knie dan maar snel hahaha... Misschien dat ik het dan merk!