een ijslander is misschien wat druk, vooral voor een klein meisje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilse_123 schreef:ik zou voor een tinker gaan... ze zien er leuk uit, zijn (meestal) rustig en betrouwbaar en zitten fijn![]()
een ijslander is misschien wat druk, vooral voor een klein meisje.

rockydublin schreef:Een welsh cob heb je daar al eens naar uitgehoord. Stevige taaie pony's. Kunnen goed gewicht dragen en zijn ook nog een heel kind vriendelijk. Ik heb ze in actie gezien op de welsh dag in Kootwijk. Echt super veelzijdige gebruiks pony's geschikt voor jong en oud. Stokmaat rond de 1.50m . Ik heb er veel volwassene meer zien rijden die ver boven de 70 kilo wegen. Maar ook kinderen kunnen er goed meer over weg. Kleur is vaak zwart, met aftekeningen. De kinderen zouden daar eventueel in de toekomst goed wedstrijd mee kunnen rijden en dan ga je zelf lekker het bos in b.v. Succes met de speurtocht
) ook een New Forest maardan x Welsh alleen het is nog steeds een fantastisch lief paardje ik kan alles met hem doen (ik mag zelfs op hem staan
) hetis echt een paardje die lekker vertroetelt wil worden en lekker wil rijden
hij is met rijden ook heel lief (soms een vreugde bokje achterlaten maar dat is nisk
) en hij heeft hele fijne gangen;)ik raad aan New Forest;)