Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

happytime schreef:welkom anthea:bij jou de crohn stabiel?
heb jij nog problemen met je crohn en paardrijden enz?
wat doe je op mindere dagen?
Claudia78 schreef:Hey meidenAlles goed hier? Even een vraagje aan Lammie: "Ben jij ook eerst met handwerk begonnen met de lessen in het rechtrichten? Even om een beetje ervaring uit te wisselen hoor.
hiphopje schreef:misschien een domme vraag van mij, maar ik lees vaak over het rechtrichten van je paard?
Kun je een paard ook recht richten, als je zelf niet recht bent???
alskarskogen schreef:haha ik vind juist dat ik geen kuiten heb. mijn beugel heb ik inderdaad korter. nee ik heb nog nooit gemerkt dat een paard scheef loopt door mijn ''beperking''. maar vertel meer hiphopje wat heb jij precies?

lammie2701 schreef:Claudia78 schreef:Hey meidenAlles goed hier? Even een vraagje aan Lammie: "Ben jij ook eerst met handwerk begonnen met de lessen in het rechtrichten? Even om een beetje ervaring uit te wisselen hoor.
in eerste instantie niet, maar met lammie ben ik er op een gegeven moment wel mee begonnen omdat ik niet kon rijden (door de whiplash) maar bij mij is het werk aan de hand niet mijn sterkste kant, aangezien ik dan niet precies voel en zie wat ik goed/fout doe en dat heb ik als ik erop zit wel....
longeren gaat me echter wel beter af dan het werk aan de hand omdat ik dan van een kleine afstand kan zien hoe het paard loopt...maar het echte rijden vind ik toch wel het makkelijkst en het leukst...
wat vind jij ervan en hoe doe jij dat en hoe gaat het? (ook uit belangstelling en het uitwisselen van ervaringen)...