Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:yeh,mijn ouwe opgezadeld en 20 minuten in de bak gestapt (stiekum drafje,best moeilijk als je van de artsen niets mag doen, behalve rust houden) happy weet precies hoe ik me voel en gedroeg zich braaf (normaal stuiterd ze op haar oude dag de rijbaan door) heerlijk genoten dus vandaag en...goed voor mijn ego!
Claudia78 schreef:Hey zilfstar, nog gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst he? Zaterdag word dus een spannende dag voor jullie. Dus je hebt je man toch zover kunnen krijgen om eerder een paard aan te schaffen.
Ik heb gisteren gereden. Het ging niet juh van het...Het waaide enorm en hij was gewoon zo klierig. Ik heb er eerst een kwartier of zo over gedaan om erop te komen. Ik heb sinds zaterdag ook zooltjes voor mijn rug dus enorme spierpijn in mijn benen waardoor ik mijn been amper in de stijgbeugel kreeg. Niemand in de buurt dus geen hulp. Het was uitgestorven op stal. Afijn toch nog een poosje gereden ondanks de harde wind. Toen ik mijn dochter ging ophalen bij mijn moeder begon het te hozen dus ik ben blij dat ik het nog voor de regen heb kunnen doen