Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
happytime schreef:yeh,mijn ouwe opgezadeld en 20 minuten in de bak gestapt (stiekum drafje,best moeilijk als je van de artsen niets mag doen, behalve rust houden) happy weet precies hoe ik me voel en gedroeg zich braaf (normaal stuiterd ze op haar oude dag de rijbaan door) heerlijk genoten dus vandaag en...goed voor mijn ego!
maarja...wie gaat er nou paardrijden als je net 2 dagen uit het ziekenhuis ben)
maar denk wel een beetje om jezelf he?
. Daarna ging ik, maar ze rende niet onder mij uit!!! Joeppie!! Was wel 1 paard in de bak, dus dat is toch weer 1 overwinnen, niet waar? Ze doet het namelijk ene keer wel bij 1 paard in de bak andere keer niet. Ik heb ook voltes geoefend in de galop, maar dan aan te springen zonder dat je de bakrand bij je hebt.. vind ik best wel lastig! Omdat ik het moeilijk kan inschatten (omdat ik onbewust volte ene keer groter maak dan de andere keer, scheelt toch weer net een paar seconde, en dan ben ik te laat of te vroeg). Daarna gewoon voltes gedraafd, ik gaf beetje been omdat ik vond dat ze te SLOOM liep (???) en ze snapte het even niet, wilde gelijk weer in de galop aan springen, dus ze let wel goed op maar ik legde natuurlijk mijn been niet achter de singel, dus kreeg een bok daarna haha omdat ik haar terug nam Madeir ging er ook van door (vanuit de galop) ik schrok even omdat ze heel hard de bocht om galoppeerde (wist wel dat er ergens een bocht zat, maar moeilijk in te schatten he als een paard zo er van door gaat dat je ook haast niets meer kan horen)… Maar daarna moest ik zelfs gewoon lachen, MEIDEN IK BEN NIET MEER BANG VOOR HAAR!!! En dat is voor mij, hoe belachelijk het misschien ook klinkt, een super overwinnen

maar nog ff een maandje volhouden.
het gaat eigenlijk best goed alleen mag hij wel een betere draf ontwikkelen haha want doorzitten is echt een ramp maarja ik kan niet anders.
Claudia78 schreef:Hey zilfstar, nog gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst he? Zaterdag word dus een spannende dag voor jullie. Dus je hebt je man toch zover kunnen krijgen om eerder een paard aan te schaffen.
Ik heb gisteren gereden. Het ging niet juh van het...Het waaide enorm en hij was gewoon zo klierig. Ik heb er eerst een kwartier of zo over gedaan om erop te komen. Ik heb sinds zaterdag ook zooltjes voor mijn rug dus enorme spierpijn in mijn benen waardoor ik mijn been amper in de stijgbeugel kreeg. Niemand in de buurt dus geen hulp. Het was uitgestorven op stal. Afijn toch nog een poosje gereden ondanks de harde wind. Toen ik mijn dochter ging ophalen bij mijn moeder begon het te hozen dus ik ben blij dat ik het nog voor de regen heb kunnen doen
) en dat heeft ie ook aangedaan. En hij was degene die vond dat Jippe dan toch wel een ruime box moest hebben (we hadden keus uit 2 maten) en dus vond dat we voor dat beetje per maand extra we hem best die ruimte moesten gunnen. Dus hij komt in een grotere box dan ik en mijn begroting had berekend.