Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikenindi schreef:kon ze niet gewoon mee lopen en rennen dan? goed voor haar conditiehahaha
dan mag er ook wel iemand meelopen hoor! vrijwilligers???
ik kreeg haar maar niet voor die hindernis vandaan. Nadat ze dat nog een paar keer had gedaan had ik het echt gehad. Dat stomme beest voelt volgens mij precies aan wanneer ik m'n armen niet goed kan gebruiken. (had natuurlijk de hele dag al super veel last gehad van m'n armen en knieen dus dat zal best hebben meegespeelt.)
gelukkig had ik een korte dag. Hoop dus dat de luchtvochtigheid morgen iets lager is, dat ik er minder last van heb, anders mag er wel begeleiding meelopen hoor
(gelukkig is m'n paard in het bos wel super lief
)

k zou niet meer zonder kunnen.

ladypaard schreef:ik heb morgen een buitenrit van 5 uurdan mag er ook wel iemand meelopen hoor! vrijwilligers???
![]()
heb vrijdag echt een oliebol gehad, had al een privéles omdat me paard niet meer naar me wil luisteren en dan gewoon alle kanten opgaat,
en dan gaat het eerst wel lekker, loopt ze mooi rond en dan ineens wil je een volte rijden, en dan gaan we 5-8 meter verder ineens over een hindernisik kreeg haar maar niet voor die hindernis vandaan. Nadat ze dat nog een paar keer had gedaan had ik het echt gehad. Dat stomme beest voelt volgens mij precies aan wanneer ik m'n armen niet goed kan gebruiken. (had natuurlijk de hele dag al super veel last gehad van m'n armen en knieen dus dat zal best hebben meegespeelt.)
Vandaag moest ik de hele dag lesgeven, en voelde smorgens al m'n armen, dus ik natuurlijk heel blijgelukkig had ik een korte dag. Hoop dus dat de luchtvochtigheid morgen iets lager is, dat ik er minder last van heb, anders mag er wel begeleiding meelopen hoor
(gelukkig is m'n paard in het bos wel super lief
)
ik ga morgen met 14 mannen op stap, dus wens me succes
weet alleen niet of mijn accu dat vol zou houden

?) 
ik kan ongeveer 20 km geloof ik...
dan trekt lady je wel mee

ladypaard schreef:kun je de motor niet uitzetten??dan trekt lady je wel mee
![]()
trouwens 20 km is nog best hard.

(mij nu niet als dierenbeul uitmaken hoor) 
ladypaard schreef:haha oeps, dan houden we het op stap, en zeer langzame draf,
ja scheurde er zeker te veel mee :P
)
werd gister bijna aangereden door zo'n ding. omdat die oudere mensen denken dat ze met zo'n ding heel hard over de stoep mogen scheuren en dat de andere mensen dan voor ze opzij moeten springen. 

ikenindi schreef:oeh spannend! zou wel supergaaf zijn!
ikenindi schreef:nou, ik weet eindelijk wat ik aan ons ongeluk heb overgehouden... schertje in knie, en toch ook meniskus gescheurd...