mijn kleine flint, vanavond fotos :à Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn kleine flint, vanavond fotos :à
Madeir is niet van de hoefslag wezen crossen ofzo in galop
was beetje bang eerst altijd om aan te pakken. Toch braaf gedaan wat mijn instructrice vroeg. En dan heb ik echt een top, lief, braaf paard zeg
maar ja, ik doe er niks aan. nu ook weer opruimen en dan snel naar les racen en vanmiddag boodschappen halen. verder gaat het aardig goed aan deze kant, het weer schilt en stuk maar heb de laatste tijd weer spierpijn...het gaat ook zo rap met de temperaturen. ik hoop dat iedereen een beetje wel is...
Sanderrr schreef:ik rij met een beperking. ik mis 3 vingers! wel op 2 handen, dus links heb ik 3 vingers, rechts 4. vooral links was in het begin lastig met de teugels, maar oefening baart kunst. ik kan er gelukkig alles nog mee. zelfs typen met 10 vingers gaat met 7 bijna net zo snel!
. En ik maar gillen als er een paard op mijn tenen staat
. Heerlijk gegalopeerd. Durfde het niet meer zo goed (ze schoot vaak van de hoefslag af, nu weet ik wel dat het aan mij lag maar toch was ik bang en durfde niet te galoperen als mijn instructrice er niet bij was 1x per week) maar was lekker rustig (maar 1 meisje reedt er, en die ging keurig even voor mij aan de kant, super)
Dus heerlijk links en rechtsom gegalopeerd. Wat een super gevoel

Na een minuut of 10 heb ik de dochter van stal erop gelaten want ik was stuk...Zo sloom was ie. En dan ga ik met verhouwen he? Ik ga in mijn rug hangen trek mijn hakken omhoog blokkeer me helemaal om hem maar voorwaarts te houden (zo werkt mijn lichaam nu eenmaal zelf al gaat er door mijn hoofd nee claudia...dit is fout)