Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:26

en er is een paardje bij hoera :) mijn kleine flint, vanavond fotos :à

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:17

Gefeliciteerd Claudia, Chalinka!

Vandaag ging rijden super :D Madeir is niet van de hoefslag wezen crossen ofzo in galop :D was beetje bang eerst altijd om aan te pakken. Toch braaf gedaan wat mijn instructrice vroeg. En dan heb ik echt een top, lief, braaf paard zeg :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:23

bij mij ging het niet zo goed, paard was echt gek wilde niet draven of niks en daar ga ik morgen mee buiten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:20

zo eindelijks eens de tijd om ff weer bij te lezen, het is hier zo druk dat het niet leuk meer is :( maar ja, ik doe er niks aan. nu ook weer opruimen en dan snel naar les racen en vanmiddag boodschappen halen. verder gaat het aardig goed aan deze kant, het weer schilt en stuk maar heb de laatste tijd weer spierpijn...het gaat ook zo rap met de temperaturen. ik hoop dat iedereen een beetje wel is...

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:21

chalinka schreef:
bij mij ging het niet zo goed, paard was echt gek wilde niet draven of niks en daar ga ik morgen mee buiten

jee, ik hoop dat het goed komt, suc6 op de buitenrit meid!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:22

madeira, fijn dat het zo goed gaat met jou en je paardje, toppie

amanda2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:26

Hé bari, miste je al!
Hier alles ok.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:59

We gaan allemaal survival dingen doen. wandelingen van minimaal 3 uur maken en een keer van 6 uur geloof ik en klimmen tokkelen en cajongen ofzoiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:19

vandaag wij zitten in bos, paard dacht ineens jeeeeeeeeeeeeeeeej rengalop

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:20

Noor, klinkt behoorlijk zwaar..

Pff vandaag ziek geweest, buikloop, misselijk, geen eetlust, buikkrampen. Maar gaat nu alweer een stuk beter :D

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 08:42

amanda2 schreef:
Hé bari, miste je al!
Hier alles ok.

thnx amanda, ik ben echt behoorlijk druk en voor ik het zie is het avond en zit ik voor pampus op de bank te slapen....

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 08:43

Madeira_ schreef:
Noor, klinkt behoorlijk zwaar..

Pff vandaag ziek geweest, buikloop, misselijk, geen eetlust, buikkrampen. Maar gaat nu alweer een stuk beter :D

gelukkig madeira!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 08:43

ukje schreef:
We gaan allemaal survival dingen doen. wandelingen van minimaal 3 uur maken en een keer van 6 uur geloof ik en klimmen tokkelen en cajongen ofzoiets.

wow klinkt echt zwaar dit

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:45

fijne paasdagen iedereen

gister leuk gereden joh,
dochterlief mocht op een pony van de stalhouder, een hele lieve brave welshpony. ze moest wel wennen, want ze was dus echt veel langzamer dan Lizzy, hahahahaaaaaa
Maar wat was het leuk, samen met je dochter paardrijden, naast elkaar en een beetje kletsen af en toe.
Lizzy was zich weer eens aan het uitsloven, sjonge jonge, wat een energie heeft dat beest, ze wil maar vooruit vooruit vooruit, hihi. Ik merk wel dat rechtsom de laatste tijd een stuk moeilijker gaat, ik zit zelf dan ook niet helemaal in balans en kan niet veel met mijn rechterbeen. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ga haar komende week eens longeren met bijzetteugels, kijken hoe ze daar op reageert. En als dit weer zo blijft, gaat ze ook onder de 'douche' hahahaaaaa ik wil weer een haflinger met witte manen en staart!!

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 20:25

hoi hoi,
fijn pasen iedereen!
nou vrijdag weer les gehad met jana maar het ging voor geen meter...ik zat helemaal vast en kon me daardoor niet ontspannen...en ja ontspan ik niet dan doet jana dat ook niet (ze blijft wel werken maar wordt niet los)...

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:05

herkenbaar Lammie

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:27

tjah...de week daarvoor ging het beter dan ooit...maar ja dan denk je dat alles op rolletjes loopt en dan wordt je weer geconfronteerd met je beperkingen...pff...nou ja...morgen nog werken en dan 2 dagen vrij, ga het denk ik dan maar weer proberen...morgen dan even freestylen want anders ben ik op het werk gesloopt...

Sanderrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 00:51

ik rij met een beperking. ik mis 3 vingers! wel op 2 handen, dus links heb ik 3 vingers, rechts 4. vooral links was in het begin lastig met de teugels, maar oefening baart kunst. ik kan er gelukkig alles nog mee. zelfs typen met 10 vingers gaat met 7 bijna net zo snel!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 08:23

Ach ja je leert er mee leven en je leert er ook handig mee omgaan met je beperking die je hebt.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:49

Sanderrr schreef:
ik rij met een beperking. ik mis 3 vingers! wel op 2 handen, dus links heb ik 3 vingers, rechts 4. vooral links was in het begin lastig met de teugels, maar oefening baart kunst. ik kan er gelukkig alles nog mee. zelfs typen met 10 vingers gaat met 7 bijna net zo snel!

:D
ikheb maar 4 normale tenen aan mijn linkervoet, de grote teen is misvormt, en aan mijn andere voet zitten alleen kleine stompjes.
ik heb wel het voordeeldat ik het niet voel als er een paard op mijn rechtervoet gaat staan, hahaahaha, is allemaal nep.
zegt er iemand, hee, je paard staat op je tenen. zeg ik; Oh? had ik niet gemerkt, moet je ze zien kijken, hahahaaaaaaaaaa

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:41

Welkom Sander!

Hiphopje hahaha :P. En ik maar gillen als er een paard op mijn tenen staat :P

Rijden ging super :D. Heerlijk gegalopeerd. Durfde het niet meer zo goed (ze schoot vaak van de hoefslag af, nu weet ik wel dat het aan mij lag maar toch was ik bang en durfde niet te galoperen als mijn instructrice er niet bij was 1x per week) maar was lekker rustig (maar 1 meisje reedt er, en die ging keurig even voor mij aan de kant, super) :D Dus heerlijk links en rechtsom gegalopeerd. Wat een super gevoel :+:

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:41

Nou, ik heb ook ffe gereden vanmiddag en dat was om te janken ;( Na een minuut of 10 heb ik de dochter van stal erop gelaten want ik was stuk...Zo sloom was ie. En dan ga ik met verhouwen he? Ik ga in mijn rug hangen trek mijn hakken omhoog blokkeer me helemaal om hem maar voorwaarts te houden (zo werkt mijn lichaam nu eenmaal zelf al gaat er door mijn hoofd nee claudia...dit is fout)
Toen zij erop stapte liep ie wel ineens. Maar goed, ze heeft ook wel veel meer kracht in haar benen dan ik. Maar toch ook wel weer leuk om iemand anders erop te zien. Op de grond kijk je er toch anders tegen aan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:46

verdomme he, paard kreupel, gelukkig mag ik met mijn merrie zaterdag beginnen rijden

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:18

Hoi iedereen. Nou even kijken of ik dit kan typen voor mijn internet er weer uitvliegt!

Dit weekend flink overleg gehad, maar het besluit is daar: We gaan voor een eigen paard! We nemen er alle tijd voor, pas na de zomervakantie willen we er daadwerkelijk 1 kopen. Alle tijd dus om voor te bereiden, stal te zoeken, paarden af te gaan en HET ideale paard voor ons gezin te vinden.

De kinderen vinden het uiteraard jammer dat ze zullen moeten stoppen met onze geweldige verzorgshet. Maar het idee dat we er een echt eigen paard voor terug krijgen begint tot ze door te dringen.

Het idee is op dit moment een Fries omdat ik daar vroeger goed ervaringen mee heb gehad en gewoon gek ben van zwarte paarden. Tinker of een leuke kruizing met goede uitstraling is ook niet uitgesloten. Als hij of zij maar lief en betrouwbaar is. En door de kinderen te benaderen, borstelen en te berijden.

Ook bij mij begint het besef langzaam aan door te dringen dat ik niet nog 4,5 jaar moet wachten zoals eerder besloten, maar slechts een half jaar...!!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:58

leuk vooruitzicht,eindelijk een eigen paard.onwijs leuk voor je.
hebben de kinderen genoeg te poetsen met al die haren (fries,tinker) :D
met mij nog steeds slecht,het voorjaar is mijn super goede periode van het jaar, behalve deze... :(
veel nachten wakker van de buikkrampen (weer een ontsteking in mijn darmen) medicijnen omhoog,lijkt wel een apotheek van binnen) hoop dat het snel weer beter gaat,kan ik weer wat met mijn paarden doen, dan alleen uitmesten,poetsen.
ach de paarden vermaken zich prima op de wei.
heb wel sinds paar weken gezinsuitbreiding gekregen: een welshhengstje (jaarling) lekker bijdehand ding,dus genoeg om naar te kijken.
vandaag maar genieten vann het heerlijke weer,kan de laatste dag zijn,dan weer egen (wat wel goed voor de wei is) :o