Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:19

Wadawa schreef:
Bari schreef:
ik kom ook weer eens binnenwippen...hier gaat alles goed, de zenuwen slaan nu wel een beetje toe voor de demo morgen, ik hoop dat het toch echt wel goed gaat. heb net ff de straat bekijken waar het allemaal gaat gebeuren, wel een vrij smal stukje, en de dranghekken lagen al klaar. we gaan straks paard wassen en spullen klaarzetten en dan maar het beste hopen morgen.

Waar?

paardenmarkt half een

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:20

w00p schreef:
Veel succes bari!

thnxxxxxxx!

Wadawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 07:04

Bari schreef:
paardenmarkt half een

Dat kan dus overal zijn :P

XLeandrosX

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:06

Jeetje Wadawa, wat ben je er weer vroeg bij vandaag. Hier regent het flink, maar ik voel me prima...moet een goede dag worden vandaag. Manlief is thuis om een beetje zijn vader van mijn nek af te houden, dus ben helemaal dik tevreden.
Fijne dag allemaal.

mevrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:07

Hoe is het gegaan bari? Ben benieuwd naar de foto's!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:26

Ook ik ben benieuwd hoe het gegaan is en een verslag met foto's verwachten wij natuurlijk wel! :D

@mevrouw: Welkom bij de club. Ik zag in je profiel dat je nieuw bent op Bokt.nl. Is hier bere gezellig hoor.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:40

Bari, owwww spannend meid! Ik wil ook foto's zien :D

Ik heb in mijn onderschrift ook een topic van mijn geleidehond trouwens :D

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:02

Zal even een beetje een sluiertje oplichten hihihihi wat betreft Bari

Ze zal het straks allemaal vertellen, over hoe en wat.
Het is goed gegaan. veel stressen hihihihi

@ mevrouw welkom bij de club.

Ben weer lekker verkouden aan het worden pffffffff.
Rotweer, vrijdag was het zooooooooooo lekker en nu echt balen.

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:04

@ Madeira Diezel staat er goed op, wat een koppie :o

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:15

goede morgen...ik was er weer.

de demo ging opzich wel goed, hij was ondanks de drukte echt super en super braaf, dapper dier dit! maar de oefenigen vond ik een stuk minder gaan, hij was afgeleid en ik praatte ook heel veel tussendoor om dingen uit te leggen en dan is zijn geestelijke piek weer op nul, om zomaar te zeggen. maar goed. verder ben ik dik tevreden en de volgende keer moet een demo gewoon anders, eerst iets laten zien en dan uitleggen denk ik. mijn dochter wou fotos maken maar de acu was op, maar heb hier een stuk op nieuws tv staan, die waren er ook...

http://www.nieuwstv.nl/# klik dan op steenwijk in het menu en dan komt het voor naar een paar minuten....

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:32

hallo,
ik ben er ook even...
net voor het laatst bij de fysio geweest....eindelijk ben ik daar klaar na 1 1/2 jaar...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:57

*\o/* Mijn paard is vandaag jarig! *\o/*

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:04

gefeliciteerd met de verjaardag van je paard!

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:05

Amanda2: GEFELICITEERD!!! Hoe oud word ie? :P
Lammie: wat zal dat een opluchting zijn na zo`n poos. :D
Bari: Ik heb vanochtend geprobeerd het filmpje te bekijken maar er gebeurde niks? ;(

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:13

echt wel...we hebben ook vaak op het randje van afronden gezeten maar dan gebeurde er altijd wel weer wat (kwam voor mijn rug, kreeg toen een auto ongeluk (whiplash) en door stress op mijn vorige werk kwam alles steeds weer vast te zitten en dat werk was lich. veel te zwaar. Sinds 1 januari heb ik dus eindelijk (na 3 jaar zoeken) ander werk en gaat alles met sprongen vooruit, waardoor ik nu dus kan stoppen met fysio...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:22

Whaha, hij is vandaag 14 geworden... :+

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:22

Ik moet morgen voor mijn rug (waar ik eigenlijk al jaren mee tob) naar de dokter.
Ik hoop niet dat ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd word.
Een paar jaar terug ben ik ook bij een fysio geweest maar toen werd alles alleen maar erger dus zijn we gestopt. Gisteren was ook weer zo dramatisch. Ik wist niet eens meer hoe ik op bed liggen moest :(
Gisteravond nog met mijn paardje de bak in geweest. Beetje met een paraplu oefenen en wat gek doen maar dat ging gelukkig vrij goed. Ik zou morgenmiddag weer rijden en hoop dat mijn rug (en het weer) het toelaat :+

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:07

Claudia, hoe is het gegaan bij de dokter? Ben je een beetje tevreden over wat je te horen kreeg of hoe ze er tegen aan keken?

Ik moet echt ff mijn hart luchten hoor. Mijn schoonvader is sinds 1 april (nee, het was helaas geen grap) bij ons op bezoek. Hij komt ons helpen met schilderwerk en andere kleine klusjes. Dat is natuurlijk heel erg fijn. Maar...... het is zo'n ongelooflijke....Kl -:(- . Ik zal het netjes houden.
Hij is gewoon ongelooflijk gemeen. We hebben nu ook gasten in de huisjes en hij zegt dan bijvoorbeeld tegen die gasten. Die andere kleinkinderen zijn veel liever dan Clé (mijn zoontje van drie), die luisteren tenminste (zitten ff in een lastige periode met de kleine man) Maar ja die worden tenminste ook opgevoed. Tanja kijkt er niet naar om....
En zo gaat het maar door. Hij doet het niet rechtstreeks en altijd achter je rug om, maar net zo dat je het toch nog kunt horen. En als mijn partner er bij is hangt hij de lieve man uit en gedraagt hij zich wel. Heel irritant. Arno heeft nooit tegen zijn vader in durven gaan en doet dat nu dus ook niet. Daardoor voel ik me dus niet echt gesteund. Al zegt hij wel dat hij achter mij staat, begrip heeft en weet hoe zijn vader is.
Gister heb ik dus mezelf zo lopen opfokken dat ik vanacht enorm last had van benauwdheid wat vanochtend uitte in een hyperventilatie. Erg fijn. Net nu ik vandaag 3 paarden moet rijden. Ben al doodmoe voordat de dag begint.

Ik probeer me in te houden voor de lieve vrede maar oh wat is dat moeilijk. Hij blijft nog 2 weken en vervolgens gaan we nog eens een week met zijn allen, de hele familie van mijn man, naar Spanje omdat zijn ouders 50 jaar getrouwd zijn. Ik heb er opzich best zin in... maar het betekend ook nog een dag langer met die......

Pfff, dat lucht op.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:07

Moeilijke situatie, abbeltje, vooral omdat je man zich hier niet mee bemoeit. Hij zou voor je moeten opkomen, maar dat is mijn mening...
Laat die man lekker klussen en blijf op n afstandje. Succes!

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:02

ik heb geen beperking m'n pony wel..
1 oogje ;(

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:07

Tanja, ben benieuwd hoe jouw paard zich redt met één oog. De manege waar ik vroeger reed had ook een pony met één oog, maar was een super pony om op te rijden, zelfs voor beginners.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:21

Hey Abbeltje, wat een nare situatie zeg :( En wat een ongelovelijke *** Ik heb het gelukkig enorm getroffen met mijn schoonouders. Probeer vooruit te denken meid ;) De tijd vliegt voorbij en voor je het weet is ie opgedonderd. Gisteren bij de dokter ging het wel. Ze heeft een scheefstand in mijn bekken geconstateerd. Ik moet nu 29 april naar een podo-posturale-terapheut (of zo iets) Ben benieuwd dus.
Wat een weertje he dames? Ben druk achter huis bezig en heb de blaren op mijn handen staan.
Gisteren nog even gereden. Er zaten hele goede stukken tussen maar die spokenhoek, tjonge jonge dat is wat hoor :+ Nou, mijn dochtertje word net wakker dus ik zal even mijn koffie opslurpen en dan zal ik eens even met de kleine meid het zonnetje in 8-) D.O.E.I.! :D

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:35

abbeltje schreef:
Tanja, ben benieuwd hoe jouw paard zich redt met één oog. De manege waar ik vroeger reed had ook een pony met één oog, maar was een super pony om op te rijden, zelfs voor beginners.

Het gaat verder heel goed hoor!
alleen hij is in de rug wat stijf aan de linkerkant omdat hij zich op rechts focust zeg maar.
En dan kan hij 'doen alsof' hij kreupel rijdt.
Verder istie wel vaak chagrijnig maar verder wel een goeie pony

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:41

hoi lang niet geweest hier, ben nogal druk en volgende week op kamp dus dit weekend nog een paar dingen regelen zoals schoenen. en lees voer want zit 15 uur in de bus en dat ook nog is terug volgende week zondag.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:58

Veel plezier op kamp, leuk joh, wat voor een kamp is het?