Nou, ik heb ook gereden maar hij was zo slooooooooom Misschien vanwege de omslag van het weer? zo, ik zal een even lekker douchen en dan voor de buis. Vrijdagavond is: gtst...popstars...en dan zien we wel
Valt weer even binnen. Mijn Wiz was ook wat sloom in het begin. Maar hij maakte vandaag wel zijn allereerste slidingstop uit galop. Knap paard. Ik zit er niet zelf op, ik was aardig op van wat ik al gereden had. Mijn vriendin vond dat hij zo lekker liep dat ze het erop gewaagd heeft.. En niks blokkeren, voor prachtig doorlopen en achter prachtig gelijk stoppen.
idd...ik was vandaag niet eens moe, echt lekker, zulke dagen zou ik vakers willen hebben...
happytime
Geplaatst: 04-04-09 00:13
voor mij ff een domper...had via de huisarts een echo laten maken van mijn buik vanmiddag (sta al weken stijf van de krampen,internist = nieuwe zegt dat er niets aan de hand is... ) uitslag is niet goed, dikke darm ontstoken,heb ik al 14 jaar geen last meer van gehad (zullen wel naweeen zijn,mijn vader is in december overleden, spanning,stress komt er nu uit) heb ook niet meer paard gereden,wel zondag mijn eerste wedstrijd dressuur (aangespannen) gehad, dacht dat de buikpijn wedstrijdstress was ,dus niet. nu maar eens een hartig woordje met de nieuwe internist spreken. voor mij moeilijk om een goede te zoeken, mijn allereerste heeft mij bijna dood laten gaan, na second-opinion bij een ander(die heeft mij weer op de been gekregen, anders was ik er niet meer) gaat het stukken beter, die ging helaas met pensioen,werd over genomen door een leuke vrouw met veel verstand van crohn,helaas kreeg die een liefde in maastricht,dus ook weg . deze die ik nu heb,veranderd steeds van mening, eerst dit, dan dat (heeft er moeite mee dat ik alles zelf regel, maar heb ik van internist 2 geleerd,luister naar je lichaam en dan komt alles goed ) tja daar heeft deze moeite mee. nog meer bokkers deze dilemma"s gehad met artsen? voor mij een beetje ver om naar maastricht te rijden,om haar weer als internist te hebben.
Bari
Geplaatst: 04-04-09 06:50
ach happy, dat valt niet mee...ook hier zit er een met slechte ervaringen met de artsen hoor. niet alleen bij het stellen van een diagnose ivm met ms maar ook tien jaar terug pcz hetzelfde met m darm. ik had een hele tijd buikpijnen en steeds maar na de wc. niks vinden en maar zoeken maar uiteindelijk heb ik doorgedrammd dat ik een echo wil. wel, die dag dat ik dan eindelijk naar een echo mocht is m darm geperforeerd, dus spoedoperatie, 80 cm eruit, tijdelijk stoma en al die toeters en bellen. het was echt kantje boord want ik kreeg een buikvliesontsteking, logisch want m darm zat dus afgesloten (ivm crohn) en dat is gebarsten, dus etter in de buikholte en noem maar op alle gevolgen van dien...ik ben nu al jaren zonder buikklachten en hoop dat dit zo blijft want als ik wel eens beetje steken in de buik heb, word ik panisch.
Hiphopje, leuke foto's! Internet is zoooo traag, fílmpje kijken lukt nog steeds niet. Ik zou wel nog een keertje proberen als mijn pc weer wat normaler doet.
Het gaat al weer beter met me. Maar moet onder controle blijven bij de HA. Was even schrikken, maar heb eergisteren en gisteren goed kunnen praten met m'n vriend.
Nu even wat leuks. Fernando was 2 dagen geleden jarig en heb nieuws gekregen dat het teefje puppie's draagt en rond 2 mei geboren gaat worden.
Dus alles is weer goed hier. Ja die darmen is een verhaal hier hihihihi
Zelf heb ik een spastische darm en zoals vorig jaar weer een darmontsteking. Die darmen doen ons wat
Kom ook weer ff buurten. Gelukkig is het vanmiddag hier ook weer erg mooi weer geworden want met mistig nat weer heb ik meer last van mijn longen. Ben nu hard aan het werk om de gites schoon te maken want morgen komen de eerste gasten. Wel weer gezellig hoor, ik kijk altijd uit naar de zomer, ik rijd dan ook altijd veel meer met de paarden omdat er veel ruiters hier komen en die neem ik dan mee op een buitenrit. Altijd een fijne periode.
Happy, ik hoop dat je snel een fijne arts vindt die bij jou en jouw manier van doen past. Dat is toch erg belangrijk. Je moet je toch goed voelen bij de behandeling en bij de gesprekken die je met zo'n arts heb. Succes er mee!
Claudia, gefeliciteerd.... Heb je worteltaart voor hem gebakken?
Hé Bari, hoe is het met H.N. T. H. Op welke plaats sta je nu?
vandaag zei meneer: jipie galoperen, kverander van hand, terug in galop, heb nogal veel gegalopeerd, vandaag ook zweep moeten gebruiken omdat hij soms NIET vooruit ging
Bari
Geplaatst: 04-04-09 23:04
ik kom ook eens ff bijlezen, vandaag een drukke dag gehad. we hebben nog getraind voor onze eerste demo op dinsdag en het liep vandaag niet zo goed...dus ja. morgen nog een keer oefenen en maandag laat ik m paard ff rusten. en dan maar het beste hopen.
Blegh ik denk dat ik nu pas de buikgriep heb ofzo. Buikloop, krampen, alleen bij zitten voel ik het niet zo. Ik heb ook nog een maagbandje, dus als ik misselijk ben, kan ik nóg minder eten dan dat ik voor mijn bandje kan (niet zo goed uit te leggen). Jak voel me echt slap. Maar ja, gaat wel weer beter dan vanmorgen