Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nawamooks schreef:@hiphopje ben erg benieuwd naar de film. Ik zou het echt niet kunnen galop zonder beugels.
@ Kleine Linda wat sneu. Tuurlijk zal je haar missen. Soms willen we allemaal klein blijven![]()
Ik zit ook even in een emo dipje morgen even naar de HA om meer te weten te komen van hoe en wat.
Ben erg geschrokken van het nieuws. Dus hoop ik gerust gesteld te kunnen worden.
Maar blij ben ik echt niet.
Dit wil ik er ook niet bij hebben
Madeira_ schreef:ILoveeyouu, welkom!
Hiphopje, ik kan je filmpje niet zien
abbeltje schreef:Linda succes voor vandaag. Het zal zeker niet makkelijk zijn om afscheid te nemen. Fijn dat je zo'n goed adres voor haar hebt gevonden.
Gister had ik echt een hele slechte dag, was heel erg benauwd en had pijn op mijn borst. Af en toe kan ik daar zo angstig van worden. Ik zal toch een manier moeten vinden om er mee om te gaan.
Helaas is het hier in het Zuiden erg slecht weer. Net nu ik een ritje gepland had met de pony's. Ik wilde graag mijn zoontje ophalen bij school. Vinden alle partijen leuk. De pony's worden door alle kids getroeteld, vinden ze heerlijk. Zoonlief is apetrots, de vriendinnetjes heel erg blij dat ze ook mee mogen. En ik geniet dan altijd van de lieve pony's mijn zoontje die zich dan bij uitzondering voorbeeldig gedraagd en alle blije gezichtjes.
Maar goed, de zomer komt er aan, dus nog ritjes genoeg om te maken!