Dat heb ik dus heel lang met ballet gehad, dat ik toen wel rechtop kon staan, puur door training lukte het me toen wel. Nadat ik gestopt ben (omdat er bij ons in de regio te weinig animo was) is het bergafwaarts gegaan. Ik had verwacht dit met paardrijden wel weer beter op te kunnen pakken, maar het is toch minder dan met ballet.
Poeh, ben vanmiddag naar de tandarts geweest. Ik heb al 22 jaar niks maar ben altijd zó nerveus Gelukkig mag ik weer n jaar wegblijven. Wat n geweldig weer wordt t deze week, heerlijk!
Ik was ook ff een dagje een beetje afwezig..... Lang verhaal, zal het hier wel een keertje neerzetten. Zit ff in een dipje. Komt allemaal wel weer goed, maar is ff lastig. Je kent het wel, we hebben allemaal wel eens van die dagen.
Claudia78
Geplaatst: 31-03-09 19:53
Ik heb vanmiddag weer heerlijk gereden. Alleen zag mijn paard weer allemaal spoken in een bepaalde hoek Dus dat veroorzaakte wel enige spanning...Maar ik ben allang blij dat ik uberhaupt nog met hem rijden kan na zijn fratsen van die vrijdags met zijn koliek.... Zo, beetje laat maar ik zal nog eens even gaan eten nu. Doei
Ik ben tijdje niet geweest, ontzettend druk met school en ik ben 3 weken geleden ook geopereerd dus was ook beetje slap nog.
Gister lekker een bosritje gemaakt (iemand liep naast Madeira, gewoon stappen) ging super goed. Vandaag even zelf gereden in de bak. Ging ook aardig goed. Was op ten duur moe en had pijn, maar wilde nog even rondje af maken. No way, mocht echt niet van haar haha. Wel doorgezet om te laten zien dat ik de baas ben en daarna eraf gegaan. Lekker nog rond gestapt in het bos en op het terrein.
Mag ik 1x laten om bij te lezen?
Ga nu namelijk lekker douche en naar bed
hiphopje
Geplaatst: 31-03-09 21:54
oooooh ik heb zo lekker gereden vanavond, heerlijk in de buitenbak. dochterlief heeft wat filmpjes en foto's gemaakt, best wel leuk om jezelf zo op een filmpje te zien. ik zal er een paar uploaden, ik ga ze alleen maar hier plaatsen want heb geen zin in rijtechnisch commentaar, hahaha. Ik moest een cirkel in snelle galop, aansluitend een cirkel in langzame galop, en dan op x even terug nemen en overgaan in de andere galop en dan weer een snelle en een langzame cirkel in galop. Uuhhhhh, ik verloor halverwege mijn rechterbeugel maar dacht ik rijd gewoon even door, en verloor toen ook nog eens mijn linkerbeugel, hahaha dus ik zat even zonder beugels in galop te crossen. staat allemaal op film. zal het morgen uploaden, heb ik nu geen zin meer in, haha
Nawamooks
Geplaatst: 31-03-09 22:01
@hiphopje ben erg benieuwd naar de film. Ik zou het echt niet kunnen galop zonder beugels.
@ Kleine Linda wat sneu. Tuurlijk zal je haar missen. Soms willen we allemaal klein blijven
Ik zit ook even in een emo dipje morgen even naar de HA om meer te weten te komen van hoe en wat. Ben erg geschrokken van het nieuws. Dus hoop ik gerust gesteld te kunnen worden. Maar blij ben ik echt niet. Dit wil ik er ook niet bij hebben
oooooh jeetje, ik zit foto's te vergelijken van de eerste keren dat ik erop zat, en van vanavond. is dit hetzelfde paard???????????????????????????? of is ie stiekem omgeruild voor eentje met spierballen ipv vet. Morgen laat ik de foto's zien, ga nu naar bed
Bari
Geplaatst: 01-04-09 07:42
hehe moggel
ik ben er ook weer...onwijs druk gehad met van alles...maar hebben nu weer een rustige periode voor de boeg
mijn paardje gaat goed, hij word nu beleerd onder het zadel, dus spannende weken
enne wij hebben de halve finale van Holland's next top horse gehaald, vandaar de drukte;) .
amanda2
Geplaatst: 01-04-09 07:45
@nawamooks: sterkte @bari: ook goeiemorgen, we postten gelijkertijd! Gefeliciteerd met de halve finale!!!
Bari
Geplaatst: 01-04-09 07:48
yeah amanda....dankje wel. nu even lekker niks tot 12 mei
wel heeft m tink een kleine kale plek op z n maankam, dus veearts bij die vond het voor eczeem nog te vroeg, maar ik vermoed dat hij te veel eiwitten heeft gekregen, dus af van het kuil en de brok, alleen nog hooi en een handje brok voor als de andere paarden eten krijgen en we behandelen hem voor de zekerheid nog met imaverol tegen schimmel, de huid is niet schilferig of rimpelig of open, zijn gewoon wat haren uitgevallen. ik natuurlijk helemaal van de kaart want ik had erder een met eczeem maar dat zag er niet zo uit en was zeker niet zo vroeg in het jaar. de manen nu in vlechtjes als bescherming tegen schuren. hij had een spuit van de DA tegen schurftmijt omdat ie ook zo stampt met de achterbenen.
Kan ze niet gewoon hebben geschuurd door het verharen? Wat n werk zo'n tinker
Bari
Geplaatst: 01-04-09 07:58
ja dat zei iemand ook tegen mij, mschn schuurt ie door verharen, maar verharen manen dan ook een beetje, want als ik borstel heb ik dan ook nog eens wat haren in de hand...pfff zeg dat wel.het is en blijft een lastig ding. hij had idd erg veel wintervacht.kon er wel een trui van breien
lammie2701
Geplaatst: 01-04-09 08:27
amanda2 schreef:
O, mn tandarts is n leuke vent hoor, alleen jammer dat hij mijn tandarts is
Ja dat had ik dus bij mijn vervangende tandarts...
ik ben de foto's en filmpjes aan het uploaden, laptop is een beetje traag. ik zit trouwens half ziek op de bank, heb een nierbekkenontsteking, dus geen knolhobbelen vandaag, auw auw. (ik baal wel, want het ging echt zooooooo lekker gister met rijden)