Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
zo jong heeft iemand mij nog nooit geschat. Vind het best wel schattig.
)
) doorgelezen, maar ik wou toch even het volgende kwijt.
). Maar hoe dan ook mag een 13-jarige wel bewust zijn van wat ze eruit flapt.
Mopske08 schreef:Als ik dit verhaal lees, gaan men haren recht omhoog staan... Ben er niet goed van. Het kan iedereen overkomen een paard verkeerd te noemen. Ze zijn beide zwart weet je wel... Vind het een degoutante opmerking van dat kind... Vind het wel enorm lief dat je zo opkomt voor je zusje. Heb ik veel respect voor! Volgende keer gewoon meegaan. Als da kind nog iets zegt, is deftig mee klappen en goed op haar plaats zetten. Dat ze inziet wat er gaande is.
. En je zit tog grootendeels op het paard ? dus kan je de voorkant van het hoofd ook niet elk minuut bestuderen zodat je weet hoe die eruit ziet.
ik kan het me voorstellen dat je zo boos bent mijn zusje is ook gehandicapt en ze rijdt ook pony. ze doet het echt heel goed. maar ff terug naar jouw verhaal....... als kinderen mijn zusje sofia zien of als sofia zoiets zou doen dan zouden ze het even zeggen dat het niet helemaal klopt en haar even uitleggen maar sommige kinderen die moeten ff een opmerking maken om ff op te vallen. ik vind het heel sneu wat er gebeurt en ik hoop dat er een gezellige zweer terugkomt. sterkte.
denk dat zoiets meer indruk maakt dan boos worden