Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xIrlijn schreef:Ik zat er toevallig vandaag aan te denken dat me dit ontzettend leuk lijkt om te doen, maar weet niet goed hoe ik dat kan regelen. Hoe zijn jullie bij zo'n manege terecht gekomen?
Erwin89 schreef:ik ben gaan rijden bij de manege, en vond het daar zo leuk dat ik maar vrijwilligerswerk ben gaan doen, en dat bevalt me nog steeds prima. Dit word m,n 4e jaar dat ik het doe
xIrlijn schreef:Ik zat er toevallig vandaag aan te denken dat me dit ontzettend leuk lijkt om te doen, maar weet niet goed hoe ik dat kan regelen. Hoe zijn jullie bij zo'n manege terecht gekomen?
Lomy schreef:xIrlijn schreef:Ik zat er toevallig vandaag aan te denken dat me dit ontzettend leuk lijkt om te doen, maar weet niet goed hoe ik dat kan regelen. Hoe zijn jullie bij zo'n manege terecht gekomen?
Ik heb gewoon een mailtje gestuurd en ben vorige week voor het eerst geweest en ik vond het erg leuk!
Morgen weer. Succes!
xIrlijn schreef:Upje voor dit topic, want ik kan me nu officieel melden als vrijwilligsterNadat ik maar geen reactie kreeg op mijn mailtje ben ik er vandaag op goed geluk heengegaan. Ze kwamen net terug van een buitenrit, dus ik kwam precies op het juiste moment. Na een korte rondleiding en een gesprekje ben ik ingeschreven op de vrijdagmiddag. Over twee weken mag ik beginnen!
Hebben jullie nog tips voor mij? Wat moet ik bijvoorbeeld aan, en wat zijn echte do's en dont's?
xIrlijn schreef:Ik ben ook heel benieuwd! Ik denk dat ik dan gewoon mijn sportschoenen aantrek en een oude spijkerbroek. Ik ga helpen op de Maartenshoeve in Ubbergen (Nijmegen)Iemand daar bekend toevallig? Ik zal jullie zeker laten weten hoe het was!
Shadow0 schreef:En het omgooien is sowieso populair - ook de individuele ruitertjes vinden dat erg leukKegels op een zo'n hindernisblok bv