Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pubelia schreef:Normaal gesproken kijk ik niet naar wat ik niet kan of minder kan. Maar voor dit topic maak ik een uitzondering.
Ik heb een NAH (niet aangeboren hersenletsel) en als ik erg moe ben heb ik krachtsverlies aan mijn rechter kant. Dus als ik dan de beugels op de normale maat heb dan hou ik mijn rechter been moeilijk in de beugel en heb moeite om de teugels in mijn rechter kant te houden. Waar ik ook last van heb is dat ik dan meer door mijn linker oog dan door mijn rechter. Dus moet ik meer op mijn pony vertrouwen.
wammesje schreef:pubelia schreef:Normaal gesproken kijk ik niet naar wat ik niet kan of minder kan. Maar voor dit topic maak ik een uitzondering.
Ik heb een NAH (niet aangeboren hersenletsel) en als ik erg moe ben heb ik krachtsverlies aan mijn rechter kant. Dus als ik dan de beugels op de normale maat heb dan hou ik mijn rechter been moeilijk in de beugel en heb moeite om de teugels in mijn rechter kant te houden. Waar ik ook last van heb is dat ik dan meer door mijn linker oog dan door mijn rechter. Dus moet ik meer op mijn pony vertrouwen.
Hoe los je dat op met je beugel?, heb ik ook regelmatig, dat ik een beugel verlies, vooral als hij ineens op zij springt.
Ik durf eigenlijk alleen met veiligheidsbeugels te rijden, ben bang dat ik erin blijf hangen![]()
@ nawamooks ik hoop ook op goed weer, maar van de vier dagen zullen er vast wel een paar goede tussen zitten.![]()
Ik ga eerst ff naar de therapie, mijn man is vrij, dus hoef lekker niet te fietsen, het regent hier al
jasminetje schreef:Ik had botkanker, en er is 20 cm van mijn kuitbeen eruitgehaald (in je onderbeen heb je een scheenbeen en een kuitbeen, het kuitbeen voel je niet zitten.)
Ik ben minder beweeglijk met dat been, ik kan mijn hiel niet echt uitdrukken, en mijn been vliegt soms naar alle kanten
wammesje schreef:jasminetje schreef:Ik had botkanker, en er is 20 cm van mijn kuitbeen eruitgehaald (in je onderbeen heb je een scheenbeen en een kuitbeen, het kuitbeen voel je niet zitten.)
Ik ben minder beweeglijk met dat been, ik kan mijn hiel niet echt uitdrukken, en mijn been vliegt soms naar alle kanten
Dat zal ook niet makkelijk zijn, dan heb je ook wel wat aan de tips hierbovenkan je nog wel goed opstappen?, dat is bij mij ook wel eens lastig, had zo'n opstapbeugel gekocht maar dan kreeg ik mijn rechter been er niet over heen
![]()
Stap ook wel eens met krukje op, maar onderweg als je af moet stappen, je weet maar nooit, is dat weer wat lastig.
probeer dus zo lenig mogelijk te blijven.