Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je moet maar zo denken je hebt paarden mensen en je hebt "paarden mensen". Dat laatste zijn hun blijkelijk. Super dat je meteen een ander plekje gezocht hebt
Maar desondanks heel rottig want er is weer een stukje vertrouwen verdwenen voor zowel jou als je paard in mensen. Ik hoop dat je nieuwe plekje jullie beiden gaat bevallen.
Soms met de kleinste dingetjes.
) dat jij dus een prima verantwoordelijke baas bent vor je knollie.
vraag me alleen af, wie dat geplaatst heeft mens!ik lees toch echt niet meer de penny magazine...wel leuk maar ik heb het er niet heen gestuurd 
, en not but not least hij is wel 2 keer zo groot als mijn eigen hond.
hij zou vast wel slagen, zo'n lieve/brave/knappe hond is het wel

Madeira_ schreef:Heey meiden.
Hoe is het hier?
Noor, jeetje naar voor die vrouw zeg. Wel super dat jullie hun hond willen verzorgen!
Bari, sterkte meid. En ik hoop echt dat je 1e word, je verdient het gewoon zo!!
Ik heb woensdag examens met Diezel! Ben benieuwdhij zou vast wel slagen, zo'n lieve/brave/knappe hond is het wel
![]()
Ik heb ook net papier terug gekregen, Madeir is nu lid weer van het KVTH. Maar ze kan dus mee doen met keuringen! Joeppie! En ze staat officieel nu op MIJN naam![]()
Ik heb net de stap genomen om stage af te bellen maandag. Ik moet eerst naar de chirurg voor controle voordat ik weer mag beginnen. Dinsdag wel weer naar school. Gelukkig begrepen ze het goed op stage. Ik liep vandaag even een mini rondje met Diezel, maar werd echt slap. Kan dit nou nog komen van de narcose??